کد خبر : 1624857 | 28 تیر 1398 ساعت 17:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید مهاجمی مثل طارمی به تیم اضافه شود

کلهر: این پرسپولیس کاملتر از فصل های قبل است

پرسپولیس با جذب چند مهره کلیدی حالا به نظر تیمی کامل تر از فصل های قبل هم باشد ضمن این که یک مهاجم نیز به زودی به ترکیب این تیم اضافه می شود.

کلهر: این پرسپولیس کاملتر از فصل های قبل است

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس آنقدر بازیکن دارد که لیست این تیم برای جذب بازیکن جدید با مشکل پر بودن مواجه شد و در نهایت کالدرون سه بازیکن را از لیست خط زد. حالا این تیم در حالی در اردوی ترکیه تمریناتش را انجام می دهد که گفته می شود مرد آرژانتینی به شدت به دنبال جذب یک مهاجم درجه یک است. محمود کلهر هافبک و مربی سابق پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم گفت:« به نظر من پرسپولیس امسال هم تیم قدرتمندی است و با اضافه شدن امیری و احمدزاده و همچنین اگر مهدی طارمی هم به تیم اضافه شود می توان گفت این یکی از کامل ترین پرسپولیس ها خواهد بود.»


او افزود:« گابریل کالدرون مربی باتجربه و خوبی است و روش بازی اش تهاجمی است و به سبک پرسپولیس می خورد.» او در ارتباط با خط خوردن یکی دو بازیکن هم گفت:« من فکر می کنم سروش رفیعی می توانست خیلی برای پرسپولیس موثر باشد و از آنجایی که تیم باید در سه جام بجنگد ای کاش می شد او را حفظ کنند. با این حال این اعتقاد مربی است و براساس تفکراتش تصمیم می گیرد. من فکر می کنم کالدرون مربی با دانشی و با تجربه ای است، ضمن اینکه سبک بازی بازیکنان ایرانی شبیه به بازیکنان آرژانتینی هستند و این می تواند باعث شود که دست کالدرون برای اجرای سیستم های متفاوت باز باشد.»


هافبک سابق پرسپولیس همچنین گفت:« پرسپولیس علاوه بر یک مربی خوب در این فصل کمبود بازیکن نداشته و در هرپست حداقل دو بازیکن خوب دارد. از همه مهمتر او یک مشاور خیلی خوب به نام کریم باقری دارد که حضورش در این سال ها بسیار موثر بوده است و هوادارها به او اعتماد کامل دارند. اگر کالدرون بتواند در ارتباطش با رسانه ها و هواداران مثل برانکو عمل کند این پرسپولیس هم می تواند موفق باشد.»


او اضافه کرد:« پرسپولیس امسال زمان را از دست نداده و شاکله اصلی تیم هم حفظ شده اند. من فکر می کنم پرسپولیس می تواند از همان اول فصل امتیازات لازم را برداشت کند. » او در ارتباط با تمرینات آماده سازی تیم هم گفت:« مربیانی در سطح کالدرون بی شک ارزش دوران آماده سازی پیش فصل را می دانند و روی آن تاکید دارند. برانکو هم روی بدنسازی خیلی تاکید داشت. به نظرم بعید است کالدرون که بازیکن بزرگی بوده و تجربه جام جهانی را داشته و همچنین مربی با تجربه ای است چیزی به اسم آمادگی جسمانی را جدی نگیرد.»


کلهر درباره خط حمله هم گفت:« امیدوارم پرسپولیس بتواند مهدی طارمی را به تیم برگرداند تا در کنار علیپور قرار بگیرد. من فکر می کنم با اضافه شدن بازیکنی مثل طارمی پرسپولیس می تواند به قهرمانی آسیا فکر کند.» او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره دیگر تیم های مدعی قهرمانی گفت:« تیم هایی که پیش فصل خوبی داشته باشند امسال هم مدعی خواهد بود. یحیی گل محمدی وامیر قلعه نویی امسال هم مثل سال قبل اردوی خوبی برگزار کردند و استقلال هم کارش را زود شروع کرده است. من فکر می کنم پرسپولیس کاملترین تیم است اما با این تیم ها برای قهرمانی باید رقابت کند.»

دیدگاه‌ها