کد خبر : 1623757 | 23 تیر 1398 ساعت 13:24 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نشریه فرانسوی

پیشنهاد بارسا برای جذب نیمار: معاوضه با کوتینیو

نشریه فرانسوی le10sport مدعی شد بارسلونا اولین پیشنهاد خود را برای جذب نیمار به PSG ارائه داده و این پیشنهاد معاوضه نیمار با فیلیپ کوتینیو بوده است.

پیشنهاد بارسا برای جذب نیمار: معاوضه با کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی le10sport مدعی شد بعد از مدتها کش و قوس بین بارسلونا و پاری سن ژرمن درباره موضوع انتقال نیمار، بارسا سرانجام اولین پیشنهاد خود را به باشگاه فرانسوی ارائه داده. پیشنهادی که برای PSG بسیار عجیب بوده چرا که بارسا  بعد از انتقال آنتوان گریزمان دیگر پول نقدی در بساط ندارد پیشنهاد کرده که در ازای واگذاری فیلیپ کوتینیوی برزیلی به پاری سن ژرمن، این باشگاه نیمار را در اختیار بارسا قرار دهد.

 

1419108

 

نشریه le10sport می‌گوید از منابع اختصاصی خود دریافته که پیشنهاد بارسا که اخیراً به دفتر پاری سن ژرمن رسیده تعجب مدیران این باشگاه فرانسوی را برانگیخته. بارسا در پیشنهاد خود هیچ مبلغ نقدی‌ای نیاورده و تنها به واگذاری فیلیپ کوتینیوی برزیلی بسنده کرده است.

نشریه فرانسوی می‌گوید ناراحتی مدیر برنامه‌های کوتینیو، کیا جورابچیان که دیروز در یک مصاحبه اعلام شد به دلیل همین پیشنهاد بوده است. جورابچیان که پیشنهاد کوتینیو به PSG بدون اطلاع او انجام شده از این موضوع ناراحت بوده و به انتقاد از یوسپ ماریا بارتومئو و پپ سگورا پرداخت.

 

نشریه le10sport  می‌گوید پاری سن ژرمن تا کنون به این پیشنهاد واکنشی نشان نداده و سکوت فعلی باشگاه به این معنی است که مدیران PSG قصد دارند مدتی در سکوت به پیشنهاد باشگاه کاتالان فکر کنند. نشریه فرانسوی معتقد است موافقت تصمیم‌سازان PSG با این پیشنهاد بارسا بعید به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها