کد خبر : 1624592 | 26 تیر 1398 ساعت 21:21 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

وعده های شیرین سرمربی آرسنال به هواداران این تیم

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال وعده های شیرینی به هواداران این تیم داد.

وعده های شیرین سرمربی آرسنال به هواداران این تیم


به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها تا به حال فعالیت چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند اما اونای امری مدعی شد به زودی چند بازیکن باکیفیت به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد. به نظر می رسد پروسه انتقال قرضی دنی سبایوس، هافبک جوان و اسپانیایی رئال مادرید به لندن قطعی باشد اما اونای امری ضمن تمجید از عملکرد این بازیکن ترجیح داد در این رابطه با احتیاط صحبت کند.

 

1409033

 

اونای امری گفت: :می توانم به طرفداران آرسنال بگویم که با بازیکنان فعلی تیم بسیار خوبی در فصل بعد خواهیم داشت و سه یا چهار بازیکن دیگر نیز طی روزهای آتی به ترکیب ما اضافه خواهند شد. هدف ما این است که بازیکنانی را جذب کنیم که واقعا قادر به بهبود شرایط آرسنال باشند و در این مسیر ابتدا با بازیکنان گرانقیمتی نیز وارد مذاکره شده ایم.

 

بازیکنان بزرگی در ابتدای لیست خرید آرسنال برای فصل جاری قرار دارند اما اگر امکان قرارداد با آنها وجود نداشت به سراغ گزینه های بعدی خواهیم رفت و ما تمام مدت به دنبال یافتن راه حل برای بهبود شرایط هستیم."

 

اونای امری در مورد احتمال انتقال دنی سبایوس به لندن نیز گفت: "من نمی خواهم درباره  بازیکنان دیگر تیم ها صحبت کنم اما دنی سبایوس بازیکن بسیار خوبی است."

دیدگاه‌ها