کد خبر : 1618214 | 27 خرداد 1398 ساعت 12:59 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند خود را نامزد مدیریت ورزشی یونایتد کرد

ریو فردیناند مدعی شد با باشگاه منچستریونایتد درباره منصوب شدن به پست مدیر ورزشی این باشگاه گفتگو کرده است.

ریو فردیناند خود را نامزد مدیریت ورزشی یونایتد کرد

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، ستاره سابق شیاطین سرخ مدعی شد با اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی باشگاه منچستریونایتد درباره منصوب شدنش به پست مدیر ورزشی این باشگاه مذاکره کرده است.

 

1402029

 

منچستریونایتد از مدتی پیش به دنبال تغییرات ساختاری در نظام مدیریتی باشگاه و اضافه کردن پست مدیر ورزشی به این ساختار است. وودوارد قصد دارد فردی را به عنوان مدیر ورزشی باشگاه منصوب کند تا کلیه عملیات فوتبالی را زیر نظر داشته باشد تا او بتواند بر روی مسائل مالی تمرکز کند.

 

بعد از شایعات مختلف و مطرح شدن اسامی متعددی به عنوان نامزدهای این پست در باشگاه منچستریونایتد، ریو فردیناند ستاره سابق شیاطین سرخ در گفتگو با بی‌ بی سی گفت:" من با اد وودوارد رابطه نزدیکی دارم و از زمانی که باشگاه یونایتد را ترک کرده‌ام همیشه با او در تماس بوده‌ام. البته من تا حالا وودوارد را در هیچ بازی‌ای ندیده‌ام و فقط یا تلفنی با او حرف زده‌ام یا گاهی در لندن به ملاقاتش رفته‌ام".

 

1402030

 

فردیناند در ادامه گفت:" بله، واقعیت این است که من درباره پست مدیریت ورزشی یونایتد با اد وودوارد صحبت کرده‌ام. من آدم صریحی هستم و اد هم با من روراست و صریح بود و درباره اختیاراتی که باشگاه قصد دارد در اختیار مدیر ورزشی بگذارد با من صحبت کرد. اگر من مهره مد نظر باشگاه باشم وقتش که برسد این موضوع اعلام خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها