کد خبر : 1618365 | 28 خرداد 1398 ساعت 06:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژاپن0 - 4 شیلی؛ شکست سنگین ژاپن در کوپا آمه‌ریکا

ژاپن در اولین گام خود در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا شکست سنگین 4-0 مقابل شیلی را تجربه کرد تا مثل دیگر مهمان آسیایی کوپا موفق نباشد.

ژاپن0 - 4 شیلی؛ شکست سنگین ژاپن در کوپا آمه‌ریکا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن یکی از دو مهمان آسیایی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا 2019 در مقابل شیلی قرار گرفت و شکست سنگین 4-0 را تجربه کرد تا برعکس دیگر مهمان آسیایی تورنمنت، قطر، که در بازی اول خود موفق شده بود مقابل پاراگوئه، شکست 2-0 را به تساوی 2-2 تبدیل کند، موفق نباشد.

 

الکسیس سانچس، ستاره ناکام منچستریونایتد در فصل گذشته در مقابل ژاپنی‌ها موفق شد بعد از پنج ماه برای اولین بار گلزنی کند. البته سانچس در جریان پیروزی پرگل شیلی مقابل سامورایی‌ها یک پاس گل هم داد تا یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی کشورش باشد.

 

1413670

 

شیلی، قهرمان کوپا آمه‌ریکا در سالهای 2015 و 2016 که در مقابل ژاپنی جوان و تا حد زیادی کم‌تجربه قرار گرفته بود در اواخر نیمه اول، در دقیقه 41 موفق شد با ضربه سر هافبکش اریک پولگار قفل دروازه‌ها را باز کند.

 

در اوایل نیمه دوم، در دقیقه 54 نوبت به ادواردو وارگاس رسید که به درخشش‌های اخیر خود برای تیم ملی شیلی ادامه داده و برای چهارمین بار پیاپی در تورنمنت‌های بزرگ برای شیلی گلزنی کند. وارگاس در این دقیقه یک توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد تا برتری کشورش دو برابر شود.

 

1413667

 

در دقیقه 82 نوبت به الکسیس سانچس، ستاره ناکام منچستریونایتد در فصل گذشته رسید تا با ضربه سر شیرجه‌ای از فاصله نزدیک سومین گل شیلی را به ثمر برساند. یک دقیقه بعد، سانچس این بار پاس گلی برای وارگاس فراهم کرد تا او این بار با یک ضربه چیپ زیبا گل چهارم شیلیایی‌ها را وارد دروازه ژاپن کند.

 

ژاپن که برای دومین بار به عنوان تیم مهمان در کوپا آمه‌ریکا شرکت دارد با تیمی جوان به برزیل آمده و تمرکز خود را ساخته و پرداخته کردن تیمی آماده جهت شرکت در بازی‌های المپیک تعریف کرده که سال آینده در این کشور برگزار خواهد شد.

 

1413664

 

جوانان ژاپنی در این بازی در برهه‌های مختلفی دچار مشکل بودند و نمی‌توانستند در مقابل قدرت شیلی عرض اندام کنند. البته ژاپن در این بازی فرصت‌هایی هم بوجود آورد که بازیکنان این تیم فرصت‌هایشان را از دست دادند تا ژاپن در اولین گام خود نتواند گلی به ثمر برساند.

 

 

دیدگاه‌ها