کد خبر : 1547831 | 31 مرداد 1397 ساعت 20:12 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

نمی خواستند دو طلا در فرنگی بگیریم

نوری: هم حریف را بردم؛ هم داور

قهرمان کشتی فرنگی بازی های آسیایی گفت: نمی خواستند ما دو طلا در فرنگی بگیریم اما هم حریف و هم داور را شکست دادم.

نوری: هم حریف را بردم؛ هم داور

به گزارش "ورزش سه"، حسین نوری کشتی گیر وزن ۶۰ کیلوگرم ایران پس از کسب مدال طلا اظهار داشت: خداراشکر میکنم که توانستم از این مسابقات دست پر برگردم و در این روز عزیز یک عیدی کوچک به هموطنان بدهم.


وی افزود: در دورمقدماتی زیاد حریفان سختی نداشتم زیاد هم فرقی نمی کرد با قرعه ای که خورده بودم با چه کسی مبارزه میکنم.


ملی پوش کشتی فرنگی ایران خاطرنشان کرد: کشتی فینال هم با حریف ازبکی که نایب قهرمان دنیا و قهرمان دور قبل بازی های آسیایی بود، مبارزه کردم. این کشتی گیر خیلی مرموز است. با برنامه کادر فنی و برنامه ای که رسول خادم داشت  توانستم برنده شوم.

 

نوری تاکید کرد: ما وقتی کشتی آزاد سه طلا گرفتیم یک برنز و در فرنگی هم روز اول دو برنز گرفتیم و می توانستم چهار فینالیست داشته باشیم. نگذاشتند این اتفاق بیفتد. کشتی قبل از من هم گرایی توانست قهرمان شود. می خواستند ما به طلای دوم نرسیم.

 

وی بیان داشت: با کشتی که گرفتم توانستم هم داور را شکست دهم و هم حریف را و همچنین یک طلا به این کاروان ایران اضافه کنم. امیدوارم همه ورزشکاران عزیز بتوانند به طلا برسند و مرچم مقدس ایران همیشه بالا باشد.

 

قهرمان کشتی بازی های آسیایی در پایان گقت: شصت روز دیگر مسابقات جهانی داریم و امیدوارم آنجا هم به طلا برسم. از رسانه ها و همه عزیزانی که در سالن من را تشویق کردند و همه عوامل محترم فدراسیون و آنهایی که در این موفقیت به من کمک کردند تشکر میکنم. همچنین قدردان محبت مردم عزیز کرج هستم.

دیدگاه‌ها