کد خبر : 34764 | 18 دی 1389 ساعت 00:41 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره کویت، همچنان در وضعیت ابهام

کویت در حالی وارد مسابقات جام‌ملت‌ها خواهد شد که بهترین تیم دهه اخیر خود را پس از افت شدید در پایان مربیگری ماچالا در اختیار دارد

ستاره کویت، همچنان در وضعیت ابهام
هنوز کسی نمی‌داند که آیا بدر ال‌موطعا، ستاره تیم ملی کویت امروز در ترکیب این تیم مقابل چین به میدان خواهد رفت یا نه؟ بدر که با مصدومیت بی‌موقعش باعث نگرانی سرمربی کویت شده، فعلا در فهرست 18 نفره کویت قرار ندارد سرمربی کویت تا فردا برای او صبر خواهد کرد.
جراح العتیقی هافبک تیم ملی کویت باور دارد که این تیم به اندازه قوی هست که بتواند غیبت احتمالی بدر المطوع، ستاره گلزن تیم را در اولین بازی مقابل چین فردا در جام ملت‌های آسیا پر کند.
به گزارش گل، تیم ملی کویت در حالی وارد مسابقات جام‌ملت‌ها خواهد شد که بهترین تیم دهه اخیر خود را پس از افت شدید در پایان مربیگری ماچالا در اختیار دارد. مربی تیم چین در کنفرانس مطبوعاتی امروز، آنها را مدعی قهرمانی جام‌ملت‌ها دانست اما کارشناسان برای کویت بختی بیشتر از یک‌چهارم‌نهایی قائل نیستند.
العتیقی به سایت ای‌اف‌سی گفت: «بدر بسیار مهم است و یک بازی کلیدی برای ما محسوب می‌شود. اما ما یک تیم 23 نفره هستیم، بنابراین زیاد نگران نیستیم اگر کسی نرسد، حتی اگر بازیکن مهمی باشد. به عنوان نمونه او در مرحله گروهی جام خلیج در بازی با عربستان سعودی غایب بود، چون برای شرکت در مراسم بهترین بازیکن آسیا به کوالالامپور رفته بود. با این حال ما در غیاب او هم خیلی خوب بازی کردیم.»

دیدگاه‌ها