کد خبر : 36234 | 03 بهمن 1389 ساعت 14:57 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به یک دیدار هفته نوزدهم بوندس‌لیگا

12 نكته از جدال مردان فان‌خال برابر كایزرس‌لاترن

مهاجم ملی‌پوش و بلندقامت بایرن‌مونیخ در جدال با کایزرس‌لاترن موفق به ثبت رکورد تازه‌ای در هت‌تریک (زدن سه گل در یک دیدار) شد.

12 نكته از جدال مردان فان‌خال برابر كایزرس‌لاترن

  سايت اين تيم آلماني در گزارشي تحت عنوان 12 نکته از بازي هفته نوزدهم، نگاهي دقيق به بازي شب گذشته پرافتخارترين تيم ژرمن‌ها برابر کايزرس‌لاترن انداخت که با برد 5 بر يک ياران لويي فان‌خال به پايان رسيد.
اين سايت در بخشي از اين گزارش عنوان کرد ماريو گومز که در جدال مذکور سه گل زد، قبلا نيز در همين فصل رفتاري مشابه داشته است.

مشروح اين گزارش به شرح زير است:
نکته يک:
آرين روبن يکبار توانست گلزني کند تا نامش در فهرست گلزنان جاي گيرد. او درعين حال با اين گل توانست اولين گل فصل جاري خود را به ثمر رساند. آخرين گلي که او براي سرخ‌پوشان زد، 8 ماه مه و در فينال جام حذفي آلمان بود که بايرن 3 بر يک مقابل وردربرمن برنده شد.
با اين گل روبن در 26 بازي بوندس‌ليگايي و در به ثمر رسيدن 25 گل (17 گل زده و 8 پاس گل )نقش داشته است.

نکته دو:
ماريو گومز، ‌مهاجم ملي‌پوش بايرن براي سومين مرتبه در يک ديدار هت‌تريک کرد. او قبل از بازي با کايزرس‌لاترن‌، براي هانوفر و اشتوتگارت، دسته‌‌گل‌هاي سه‌گانه داشت. در ليگ قهرمانان فصل جاري او يک هت‌تريک هم برابر کلوژ روماني داشته است.

نکته سه:
با اين برد مونيخي‌ها به پرگل‌ترين برد فصل جاري خود رسيدند.

نکته چهار:
با اين برد، سرخ‌پوشان اينک به شش برد خانگي در فصل جاري رسيده‌اند.

نکته پنج:
توماس مولر زننده پنجمين گل تيمش به بايرن در اين برد بود. آقاي گل جام‌جهاني 2010 اينک شش گل در فصل جاري زده و پس از گومز ،خطرناک‌ترين گلزن فصل جاري مونيخي‌ها برشمرده مي‌شود.

نکته شش:
با سه گلي که ديشب گومز زد، شمار گل‌هاي زده‌ فصل جاري‌اش به 15 رسيد.او اينک بهترين گلزن بوندس‌ليگا در کنار پاپيس دمبا از فرايبورگ برشمرده مي‌شود.

نکته هفت:
با اين برد بايرن در بازي هاي خانگي توانسته 23 امتياز کسب کند. با اين آمار مي‌توان گفت که سرخ‌پوشان بهترين تيم ليگ در بازي‌هاي خانگي هستند.

نکته هشت:
در زمينه هجومي‌ترين تيم در بازي‌هاي خانگي نيز، مردان فان‌خال اکنون بهترين هستند. زيرا توانسته‌اند در بازي هاي خانگي و برابر تماشاگران شان 25 گل به ثمر رسانند. نزديک‌‌ترين رقيب آنان در اين زمينه اشتوتگارت با 23 گل زده است.

نکته نه:
در فصل جاري بايرني‌ها 29 بازي تاکنون در مجموع داشته‌اند.فيليپ لام، تنها ستاره باواريي‌ است که در تمام مسابقات در ترکيب اوليه حضور داشته است.

نکته ده:
با اين بازي، بايرن صاحب رکورد 41 بازي خانگي مقابل کايزرس‌لاترن شد.نکته جالب اينکه هيچيک از اين تعداد بازي بدون گل خاتمه نيافت.از طرفي در 33 بازي برنده شدند. 4 تساوي کسب کردند و 4 بار نيز باختند.

نکته يازده:
با اين بازي اکنون 53 مصاف بوندس‌ليگايي پياپي است که توماس مولر در ميدان بطور پيوسته حضور دارد. او اين رکورد را از اوت سال 2009 خلق کرده است.

نکته يازده:
آناتولي تيموچوک مقابل کايزرس‌لاترن 130 مرتبه به توپ ضربه زد.از اين جهت پرکارترين بايرني‌ بازي با لاترني اين ستاره خارجي بود. در حاليکه پرکارترين ستاره حريف کريستيان تيفرت بود که تنها 59 بار تماس با توپ داشت.

نکته دوازده:
اين بازي صد و سي و ششمين ديدار خانگي و خارجي پياپي سرخ‌پوشان بود که تمام بليت مسابقاتش به فروش رسيده است.

 

دیدگاه‌ها