کد خبر : 38476 | 05 اسفند 1389 ساعت 15:55 | 844 بازدید | 0 دیدگاه

پارو هدایت تیم را به طور موقت به عهده گرفت

"كاسیمیرو" از صنعت نفت جدا شد

به دنبال سپردن هدایت موقت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به "احمد پارو"، سرپرست این تیم گفت: هیات مدیره باشگاه در جلسه‌ای تصمیم گرفت که در بازی بعدی هدایت تیم را به عهده بگیرم تا پس از آن درباره مربی جدید تصمیم‌گیری شود.

   سرپرست تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با به عهده گرفتن هدايت اين تيم به جاي "کاسيميرو" به خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت:‌ در جلسه‌اي که چهارشنبه هيات مديره باشگاه صنعت نفت آبادان و مسوولين شرکت پالايش و پخش برگزار کردند در رابطه با اين موضوع صحبت کردند و تصميم گرفتند که در بازي بعدي مقابل ملوان انزلي من هدايت تيم را به عهده بگيرم تا پس از آن بازي در مورد سرمربي جديد تصميم‌گيري بشود.

پارو در پاسخ به اين سوال که کاسيميرو اخراج شده است يا استعفا داده؟ بيان کرد: کاسيميرو را اخراج نکردند بلکه با او قطع همکاري شده است. عصر چهارشنبه نيز "عيسي‌زاده" مديرعامل باشگاه با کاسيميرو جلسه‌اي گذاشت و درباره تسويه حساب و نوع پرداخت قرارداد با او صحبت کرد.

وي درباره شرايط اين تيم براي بازي با ملوان عنوان کرد: بازيکنان در اين دو سه روز خوب تمرين کردند و  روحيه مناسبي دارند. آن‌ها تلاش مي‌کنند تا باختي که هفته پيش مقابل ذوب آهن بدست آوردند را جبران کنند، چون مردم شهر آبادان از اين نتيجه بسيار ناراضي هستند و در اين تمرين‌ها مسوولين شهر و استان نيز حضور پيدا کردند.

 
 

دیدگاه‌ها