کد خبر : 38867 | 10 اسفند 1389 ساعت 10:56 | 570 بازدید | 0 دیدگاه

حمله رونالدو به رکورد کاماچو

مورینیو قصد استراحت به این بازیکن اهل مادیرا را ندارد و او در حال حاضر تنها بازیکن (به جز دروازه بان ها) در کل فوتبال اسپانیاست که در بازیهای لیگ 2250 دقیقه حضور داشته است.

حمله رونالدو به رکورد کاماچو

   آمار بازيهايي که کريستيانو انجام داده قابل توجه بوده است . کريستيانو در اين فصل خستگي ناپذير بوده و در تمامي بازيهاي لاليگاي تيمش حاضر بوده است .
به گزارش مرجع خبری رئال  او همچنين در باقي رقابت ها نيز به به جز بازي برگشت کوپا برابر لوانته در باقي بازيها حضور داشته است . مورينيو قصد استراحت به اين بازيکن اهل ماديرا را ندارد و او در حال حاضر تنها بازيکن (به جز دروازه بان ها) در کل فوتبال اسپانياست که در بازيهاي ليگ 2250 دقيقه حضور داشته است
. بازيکن پرتغالي تنها 13 بازي ديگر تا حضور در کل دقايق ممکن در طول فصل حضور دارد . اگر مصدوم نشود و مورينيو به او استراحت ندهد رکوردش مي تواند خيلي قابل توجه باشد . آخرين بازيکن رئال مادريد که توانست چنين کاري را انجام دهد ، کاماچو بود که در فصلهاي 83-82 و 81-80 در کل بازيهاي فصل حاضر بوده است . او بين سالهاي 1979 و 1983 ، از 136 بازي ليگ رئال مادريد در 133 تا حضور داشت که آمار درخشاني به نظر مي رسد ،‌ البته در آن زمان ، تورنمنت ها 34 هفته اي بود . تا کنون فقط 16 بازيکن توانسته اند که در دقايق 38 هفته ليگهاي مختلف جهان حضور داشته باشند.
 آخرين کسي که در ليگ اسپانيا چنين کاري را انجام داد ، کولوچيني در دپورتيوو در فصل70-80 بود . اگر کريستيانو بتواند که در تمامي دقايق 13 بازي آينده حاضر باشد اين افتخار را دارد که تنها بازيکن رئال مادريد (بدون احتساب کاسياس) باشد که در تمامي 38 بازي ليگ حضور داشته است .
 پيش از بازي با لوانته در مورد استراحت دادن به ستاره پرتغالي سوالي پرسيده شد که مربي پرتغالي جوابش قاطع بود :" نيازي به استراحت دادن به او نمي بينم . او خيلي منسجم است . در کورنيا در مصاف هاي 50 متري کورس مي گذاشت . " اين مربي افزود :"‌بازيکن 25 ساله اي که زندگي سالمي دارد نبايد مشکلي براي انجام سالي 40-50 بازي داشته باشد . "

دیدگاه‌ها