کد خبر : 1598820 | 23 اسفند 1397 ساعت 17:01 | 91.2K بازدید | 0 دیدگاه

گران تر از په په

خرید جدید رئال؛ یک مدافع همه فن حریف

امروز رسما اعلام شد که ادر میلیتائو از پورتو به رئال مادرید پیوسته است.

خرید جدید رئال؛ یک مدافع همه فن حریف

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، از مدت ها پیش شایعات پیوستن ادر ملیتائو به رئال شنیده می شد و امروز همه چیز رنگ رسمیت به خود گرفت. او صید جدید یونی کالافات، مدیر بازیکن یابی رئال از آمریکای جنوبی است.

میلیتائوی برزیلی پس از درخشش در سائوپائولو به پورتو پیوست و پس از تنها یک سال تجربه بازی در اروپا، از فصل بعد پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. کالافات از مدت ها پیش بازی های میلیتائو را زیر نظر داشت و او را به مسئولان رئال پیشنهاد داده بود.

 

 

1390636

 

 

میلیتائو در 13 سالگی به آکادمی فوتبال سائوپائو اضافه شد و اولین بازی رسمی خود برای تیم بزرگسالان باشگاه را در 14 ماه می 2017 برابر کروزیرو انجام داد. تابستان 2018 او با تنها 4 میلیون یورو راهی پورتو شد و در اولین بازی خود برای این تیم مقابل موریرنزه به هکتور هررا پاس گل داد. او تا 2023 با پورتو قرارداد داشت و از انتقال او 10 درصد نیز به باشگاه سائوپائولو خواهد رسید.

 

میلیتائو در سائوپائولو به عنوان مدافع هافبک راست و حتی هافبک دفاعی بازی می کرد و در پورتو به دفاع مرکزی(پست مورد علاقه اش) تبدیل شد. مدافعی سریع و چند پسته که می تواند بسیار به کار رئال بیاید. انتقال 50 میلیون یورویی او رکورد انتقال 30 میلیون یورویی په په را شکست و او حالا گران ترین مدافع تاریخ رئال است. با پیوستن او به رئال حال باید منتظر جدایی خسوس وایه خو باشیم.

 

 

1390634

 

 

دیدگاه‌ها