کد خبر : 1604505 | 24 فروردين 1398 ساعت 16:20 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

از برد بعد از 13 هفته تا کسب بهترین پیروزی تاریخ

سپیدرود و شکست رکوردهای منفی علاوه بر تراکتور!

سرخ‌های گیلانی که با پیروزی بر تراکتورسازی تبریز رکوردهای منفی خود را پشت سر گذاشتند و حالا امیدوار به بقا در لیگ برتر هستند.

سپیدرود و شکست رکوردهای منفی علاوه بر تراکتور!

به گزارش "ورزش ‌سه"، شکست سه بر یک تراکتورسازی برای سپیدرودی‌ها علاوه بر اینکه امیدواری برای بقا در لیگ برتر را برای آن‌ها زنده کرد رکوردهای منفی این تیم را نیز در هم شکست تا با انگیزه‌تر در تفکر پنج مسابقه حساس آینده باشند.


سپیدرود که تا به اینجا تنها سه برد در لیگ هجدهم به دست آورده است، قبل از تراکتور در هفته دوازدهم مقابل فولاد در اهواز به برتری رسیده بود و حالا بعد از 13 هفته رنگ برد را به چشم خود دید. این تیم می‌تواند با ادامه روند مثبتش در صورت کسب برد برابر نفت مسجدسلیمان، دومین بقا ناپلئونی در لیگ را برای هواداران رقم بزند.


آن‌ها هم‌چنین با سه گلی که وارد دروازه تراکتور کردند به پر گل ترین پیروزی خود در تاریخ لیگ برتر دست یافتند تا شیرینی‌اش دو برابر شود. سپیدرود تا به اینجا در بردهای خود به دو گل بیشتر دست نیافته بود تا این نتیجه بهترین پیروزی سرخ‌ها باشد. شاگردان دست نشان حالا با 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و تنها یک امتیاز با تیم بالا دستی یعنی نفت فاصله دارند و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

 

خبرنگار: جعفر شاملو

دیدگاه‌ها