کد خبر : 1603927 | 21 فروردين 1398 ساعت 19:11 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند خرمشهر 0 – گل ریحان 2

لیگ یک/ برد کلیدی گل ریحان در روز توقف مدعیان

تیم گل ریحان البرز موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل کارون اروند خرمشهر به یک پیروزی مهم دست پیدا کند.

لیگ یک/ برد کلیدی گل ریحان در روز توقف مدعیان

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته یک، امروز 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از مهم ترین بازی ها که دیرتر از همه برگزار شد، کارون اروند خرمشهر میزبان گل ریحان البرز بود.

این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت ویژه ای برخوردار بود چرا که گل ریحان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است و کارون اروند هم در قعر جدول برای بقا در لیگ یک می جنگد. از همین رو هر دو تیم به پیروزی نیاز مبرمی داشتند. در پایان بازی امروز، تیم بالای جدولی بود که موفق شد هدف خود را محقق کند و دست پر از زمین خارج شود.


تیم فوتبال گل ریحان در دیدار مقابل کارون اروند با ضربه سر میرهانی هاشمی و پنالتی یاسر فیضی به گل رسید و در پایان با برتری 2 بر صفر این بازی مهم خارج از خانه را به پایان برد.

 

1396865

 

شاگردان مجتبی حسینی با این برد، 45 امتیازی شدند و ضمن پشت سر گذاشتن تیم های آلومینیوم اراک و سرخپوشان پاکدشت، به رتبه سوم جدول رسیدند. گل ریحان امروز تنها تیم مدعی بالای جدول بود که بازی خود را با پیروزی به پایان رساند و برد امروز برایش اهمیت بسیاری داشت.
در سمت مقابل کارون اروند با هومن افاضلی 25 امتیازی ماند و در رده یکی مانده به آخر جدول، خطر تیم شهرداری ماهشهر را کماکان حس می کند.

 

گل ریحان در هفته های باقی مانده دو بازی بسیار مهم با سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان دارد و دیگر بازی این تیم هم مقابل شهرداری تبریز خواهد بود. اینکه تیم مجتبی حسینی 3 بازی در پیش دارد می تواند یک شانس برای صعود این تیم به لیگ برتر باشد ولی دشوار بودن بازی های گل ریحان، نکته ای نگران کننده برای این تیم است.

 

1396867


همچنین تیم کارون اروند خرمشهر باید به مصاف قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل برود.

دیدگاه‌ها