کد خبر : 1605669 | 29 فروردين 1398 ساعت 11:00 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

شفر و منتظری من را دوست دارند

قائدی: استقلال قهرمان لیگ می شود

استقلال با گل سه امتیازی مهدی قائدی از سد تیم ماشین سازی گذشت تا در کورس قهرمانی باقی بماند و از سویی به سیر صعودی خود در هفته های اخیر ادامه دهد.

قائدی: استقلال قهرمان لیگ می شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی در حالی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و گل زد که تصور نمی شد حالا حالاها با اقبال شفر مواجه شود چون به تازگی از سوی سرمربی تیم بخشیده شد اما شفر با این رفتار نشان داد به منافع تیم اهمیت ویژه ای می دهد و سبک رفتاری خاص خود را با بازیکنان دارد. به همین بهانه دقایقی با مهدی قائدی گفتگو کردیم که این مصاحبه را می خوانید:

 

*در یک بازی سخت موفق به گل زنی شدی. تصور می کردی در بازی با ماشین سازی به میدان بروی؟

 

درست است. در بازی هایی که یک تیم دفاع می کند بازی برای تیم مهاجم سخت می شود و به یقین تعداد فرصت هایی که تیم مهاجم به دست می آورد اندک است. در صحنه منجر به گل همه چیز خوب پیش رفت. پاسی که به من داده شد. حرکتی که به سمت توپ کردم. خروج دروازه بان و در نهایت ضربه ای که به توپ زدم. خدا رو شکر می کنم. بازی نکردن برای من خیلی سخت است. کمی ناراحت بودم اما به خوبی متوجه شدم برای بازی کردن باید بهتر تمرین کنم و طی مسیرهای دیگر تنها به خودم ضربه می زند. خوب تمرین کردم و خوشبختانه مربی به من اعتماد کرد و خوشحالم و خدا رو شکر می کنم که جواب اعتماد مربی را دادم. این گل را تقدیم می کنم به هواداران خوب استقلال و قول می دهم به این روند ادامه دهم.

 

*بعد از گل شادی زیادی نداشتی؟

 

کمی هیجان زده بودم و نمی دانستم باید چه کار کنم. اتفاق خاصی برای من رخ نداده است. باید بیشتر از این ها بازی کنم و بیشتر از این ها گل بزنم. باید این روند را دنبال کنم. اینجا باید از شفر و همه اعضای کادر فنی تیم و همه بازیکنان تشکر کنم. به خصوص بزرگ ترهای تیم. مثل پژمان منتظری که دغدغه هایی در مورد من و دیگر جوان های تیم دارد. همه نصایح او را به جان می خرم و شک ندارم او از روی دوست داشتن من این حرف ها را زده است. شفر بعد از بی انضباطی هایی که داشتم من را متوجه اشتباهم کرد و دوباره فرصت دارد که به جریان تیم برگردم. اما برخی مربیان به راحتی وقتی بازیکن خطایی مرتکب می شود او را حذف می کنند که این پاک کردن صورت مسئله و راحت ترین کار ممکن است. شفر یک مربی حرفه ای است که خود دوران بازیگری حرفه ای داشته است و این را به خوبی درک می کند. من دفعه قبل که با شما مصاحبه کردم به اشتباهم اعتراف کردم و معقتدم اعتراف به اشتباه شجاعت است و مربی ای که بازیکن را می بخشد اینطور نیست که بگوییم فاقد دیسپلین است. چنین مربی ای به منفعت بازیکن و باشگاه فکر می کند و اتفاق را مدیریت می کند تا همه چیز به سر جای خود برگردد. به یقین من بیشتر تلاش خواهم کرد چون بر این عقیده ام که شفر تلاشم را می بیند.

 

*می خواستم در مورد حرف های پژمان از تو سوال کنم که خودت جواب دادی...

 

من ممنونم از آقا پژمان. این حرف ها نشان می دهد که او مرا دوست دارد و من هم سعی خواهم کرد خودم را دوست داشته باشم. از حضور بازیکنانی چون او در تیم و هم چنین شفر و دیگر اعضای کادر فنی خوشحال هستم. شاید من در آینده هم اشتباه کنم اما یادگرفته ام خیلی زود به اشتباهم اعتراف کنم و خوشحالم در تیمی بازی می کنم که مربی اش در سایه نظم و انضباط در قبال بازیکن رفتار پدرانه دارد که البته برخی از رفتارهای پدرانه بر خلاف میل باطنی ما و محکم است تا مسیر را اشتباه نرویم.

 

*گل خیلی قشنگی زدی...

 

پاس خیلی خوبی به من داده شد و همان طور که گفتم همه چیز خوب پیش رفت. این فصل نشد و در استقلال خیلی کم گل زدم اما من گل زدن را خیلی دوست دارم و موقعیت برای من مهیا شود اولین چیزی که به آن فکر می کنم باز کردن دروازه حریف است. گل زدن از این زاویه برای من ارزشمند است که زحمت هم تیمی هایم را کامل می کنم و هواداران روی سکوها شاد می شوند. البته پاس گل دادن را هم دوست دارم. باید تلاش کنم در آینده بیشتر در فضای گل زنی قرار بگیرم. باز تکرار می کنم اتفاق خاصی برای من رخ نداده است. با این گل تصور نمی کنم دست به کار بزرگی زده ام. باید این روند را دنبال کنم. همه ما زمانی می توانیم نفس راحت بکشیم که استقلال قهرمان لیگ برتر شده باشد.

 

1398907

 

*آیا استقلال قهرمان می شود؟

 

به اعتقاد من استقلال قهرمان لیگ برتر می شود. من این موضوع را باور و به آن ایمان دارم و با این نگاه منتظر سپری شدن هفته های باقی مانده هستم. چرا که نه. 5 هفته دیگر باقی مانده است. بازی هایمان را باید ببریم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و اگر قرار به قهرمانی ما باشد همه چیز به سود ما خوب پیش خواهد رفت.

 

*دوست داری در مورد کادرفنی تیم امید صحبت کنی و هم چنین آینده استقلال با شفر؟


من همه مربیانی که با آنها کار می کنم را دوست دارم. از اولین مربی ایم گرفته تا شفر. چون همه آنها برایم زحمت کشیده و می کشند. من کرانچار را دوست دارم و هم چنین شفر را. اما در جایگاهی نیستم که در مورد مربی صحبت کنم و هیچ وقت هم به خودم اجازه نمی دهم در مورد مربی ام اظهار نظر فنی داشته باشم. درباره تیم امید فدراسیون فوتبال تصمیم می گیرد. در مورد استقلال هم باید بگویم بازیکنان تیم عاشقانه شفر را دوست دارند و در تیمی که بازیکن مربی اش را دوست داشته باشد همه چیز خوب پیش خواهد رفت. در جایی خوانده بودم که انتقاد کرده بودند از به بالا انداختن شفر در بازی با سپاهان! این ایرادی ندارد. ابراز احساسات بود و بازیکنان می خواستند در شادی خود شفر را سهیم کنند. ما موفق خواهیم شد و این اعتقاد قلبی من است.

 

گفت‌و‌گو: فرزام محمدعلیها

دیدگاه‌ها