کد خبر : 1602540 | 16 فروردين 1398 ساعت 10:22 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله به همسر اسطوره انگلیس به خاطر برکزیت

پیتر شیلتون، دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی انگلیس اعلام کرد همسرش به دلیل ابراز نظر خود در موافقت با برکزیت با انبوهی از پیامک‌های آزاردهنده بمباران شده و مورد آزار قرار گرفته است.

حمله به همسر اسطوره انگلیس به خاطر برکزیت

به گزارش "ورزش سه"، پیتر شیلتون، دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال انگلیس اعلام کرد همسر او استف شیلتون بعد از اعلام نظرش درباره موافقت با برکزیت با انبوهی از پیامک‌های آزاردهنده بمباران شده و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند او چاره‌ای جز شکایت به پلیس نخواهد داشت. شیلتون، آزار و اذیت همسرش به دلیل ابراز نظر سیاسی را غیر قابل قبول خوانده است.

 

1395344

 

برکزیت اصطلاحی است که به خروج آتی بریتانیا از اتحادیه اروپا گفته می‌شود و موافقین برکزیت با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موافق هستند. شیلتون فاش کرد که در پیامهای آزاردهنده ارسالی برای همسرش، از آقای شیلتون به عنوان یک دست‌راستی افراطی و ترسو یاد شده که همسرش را وادار کرده نظرات او را به زبان بیاورد.

 

شیلتون گفت در دیگر پیامهای ارسالی به همسر او گفته شده که شوهرت پیتر، احمقی است که یک کوتوله آرژانتینی توانست روی دستش بلند شود و به انگلیس گل بزند. این اشاره به گل دیگو مارادونا به انگلیس در جام جهانی 1986 دارد که در ادبیات فوتبال به دست خدا مشهور شده است. در آن زمان، پیتر شیلتون سنگربان تیم ملی انگلیس بود.

 

1395342

 

پیتر شیلتون از ابراز پیامک‌های مملو از فحاشی به همسرش به عنوان رفتار زشت و غیر قابل قبول یاد کرده.

 

شیلتون با انتشار توئیتی نوشت:" همسرم امروز صبح به خاطر نظرات سیاسی من با انبوهی از پیامک‌های توهین‌آمیز و آزاردهنده روبرو شده است. من از منتشر کردن نام این افراد ابایی ندارم. کسی که دست به چنین کاری می‌زند باید رسوا شود. رفتار بی‌شرمانه و غیر قابل قبول. من این را تحمل نخواهم کرد".

 

1395343

 

شیلتون، اسطوره دروازه‌بانی انگلیس که هیچ بازیکنی در لیگهای انگلیس و اسکاتلند به اندازه او سابقه بازی در این دو لیگ را ندارد یکی از هواداران پر سر و صدای برکزیت بوده و بارها در مجامع عمومی از موافقت خود با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا صحبت کرده است.

 

شیلتون به دلیل نظراتش درباره برکزیت و همینطور حمایتش از حزب محافظه‌کار با انتقادات زیادی مواجه شده است. او سال گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی در مقابل هم‌تیمی سابقش در تیم ملی انگلیس، گری‌ لینه‌کر قرار گرفت و از او خواست در مورد برکزیت تن به مناظره بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها