کد خبر : 1613423 | 02 خرداد 1398 ساعت 13:31 | 715 بازدید | 0 دیدگاه

فصل موفق بایرامی در سال ناکامی سپیدرود

مهرداد بایرامی بعد از چند سال دوباره به خط حمله بازگشت و عملکرد خوبی در پست تخصصی خود داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بایرامی در گسترش فولاد با گل‌هایش به لیگ برتر معرفی شد و در ادامه برای پیشرفت بیشتر به تراکتورسازی رفت؛ او وارد تیم جوان و یکدست خطیبی در تراکتور شد و با سابقه همکاری که با این مربی داشت، می‌خواست پله‌ها را نیز دو به یکی طی کند ولی رفتن خطیبی از تراکتور پایان رویاهای او بود و تونی اولیویرا هرگز به این مهاجم بازی نداد تا در روز پایانی با گلزنی همین بازیکن کار خود را در تراکتور به پایان رسانده و در گوش بایرامی بگوید که به او گفته بودند او را بازی ندهد.

 

بایرامی بعد از آن سال چند تیم عوض کرد و هرگز آن بایرامی گلزن نبود تا در سه سال گذشته نیز یک تغییر پست اجباری داشته باشد و یک خط عقب‌تر برود؛ مهرداد بایرامی طی سه فصل از یک مهاج گلزن تبدیل به یک هافبک شد تا اینکه در هفته‌های انتهایی لیگ هجدهم ورق برگشت و نادر دست‌نشان با آمدن به سپیدرود این بازیکن را دوباره به خط حمله انتقال داد که بخت هم با او یار بود تا در تمام دیدارهای حساس گلزنی کند. 

 

1407935

 

بایرامی در دیدار با پرسپولیس یک گل زد و یک پنالتی گرفت و مقابل استقلال و نفت مسجد سلیمان هم گلزنی کرد؛ بایرامی برابر تراکتورسازی و فروزان در آن دیدار حساس و جنجالی دو گل حساس به ثمر رساند و مقابل پارس جنوبی نیز ستاره میدان بود که یک گل زد و یک پنالتی گرفت و البته گل دوم او نیز در صحنه مشکوک آفساید اعلام شد. 

 

بایرامی عملکردش در تمام سال‌هایی که در خط هافبک بود را با دیدار‌های انتهایی فصل اخیر در خط حمله جبران کرد و ۶ گل زد و دو پنالتی گرفت تا یکی از بهترین‌های لیگ در این هفته‌ها باشد؛ با آغاز نقل و انتقالات قطعا او مشتری‌های زیادی از تیم های لیگ برتر خواهد داشت و البته تبریز با دو تیم لیگ برتری! که باید دید این مهاجم اردبیلی با بازگشت به تبریز روزهای رویایی خود را در این شهر ادامه خواهد داد یا خیر. 

دیدگاه‌ها