کد خبر : 1612505 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:07 | 829 بازدید | 0 دیدگاه

شرایط تیم مرا یاد فجرسپاسی و برق شیراز می اندازد

گودرزی: قطعا پارس جم به لیگ یک سقوط می‌کند

بازیکن چند پسته پارس جنوبی جم در فصلی که گذشت می گوید عدم حمایت ها این تیم را به سرنوشت فجرسپاسی و برق شیراز دچار می کند.

گودرزی: قطعا پارس جم به لیگ یک سقوط می‌کند

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم در لیگ هجدهم مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت. آنها در نیم فصل اول یکی از بهترین تیم های لیگ بودند اما در ادامه فصل با رسیدن مشکلات مالی شرایط متفاوتی را تجربه کردند.


شهرام گودرزی بازیکن سرعتی و تکنیکی پارس جنوبی یکی از نفراتی بود که در طول فصل گذشته عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت. او که در پست های متعددی برای پارس به میدان رفت، توانست انتظارات را برآورده کند. گودرزی درباره فصلی که گذشت به خبرنگار ما گفت: ما در لیگ هجدهم مشکلات زیادی داشتیم. بی پولی واقعا به ما ضربه زد. در نیم فصل اول ثابت کردیم که چقدر قدرتمند هستیم اما مشکلات مالی انگیزه و روحیه بازیکنان را از بین برد و شرایط را سخت کرد. با این وجود همه مان با تمام قوا در مسابقات حاضر شدیم، ولی به هر حال مشکلات تاثیرخودش را گذاشت و نتوانستیم رتبه ششمی که در پایان نیم فصل اول داشتیم را از دست بدهیم.


وی ادامه داد: متاسفانه پارس جنوبی شرایط سختی را تجربه می کند. این تیم تمام دلخوشی مردم جم است اما حمایتی که باید نمی شود. این فصل هم تمام شد اما با ادامه این روند من شک ندارم پارس جنوبی سال آینده به لیگ یک سقوط می کند. امسال که شرایط پارس را از نزدیک می دیدم یاد برق شیراز و فجرسپاسی افتادم. من در هردوی این تیم ها حضور داشتم و دقیقا روندی که پارس طی می کند مثل آنها است. الان طوری شده که مردم شیراز به جم سفر می کنند و پارس را تشویق می کنند و فکر می کنم با ادامه شرایط کنونی مردم جم نیز برای تماشای مسابقات لیگ برتر باید به شهرهای دیگر بروند.
وینگر پارس جنوبی در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: فصل تمام شده و دریافتی بازیکنان پارس جنوبی هنوز به 50 درصد نرسیده است. این برای یک تیم لیگ برتری فاجعه است. واقعا شرایط سختی داریم و شخصا امیدوارم مسئولان فکری به حال پارس کنند. حیف است این تیم خیلی راحت از بین برود.


گودرزی درباره شرایط خودش برای فصل آینده بیان کرد: قراردادم با پارس جم تمام شده است. فعلا مشغول استراحت هستم و تصمیمی برای آینده نگرفتم. پیشنهادهایی که می رسد را بررسی می کنم و هرچه خدا بخواهد همان می شود.


وی در پایان افزود: جا دارد از آقای رضاییان و مسئولان باشگاه، آقای تارتار و کادر فنی ، هواداران و همه اعضای تیم پارس جنوبی تشکر کنم. با وجود مشکلات مالی تیم ما کاملا یکدست بود و همدلی خاصی داشتیم. این اتحاد ما را تا پایان فصل کشاند. روزهای خوب و بد زیادی در کنار هم داشتیم و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها