کد خبر : 1611544 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 18:53 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابی حساس برای بازی سرنوشت ساز

صادقی یا ملکی، کدام یک برابر ستاره‌های استقلال؟

باید دید در نهایت انتخاب کادر فنی برای بازی با استقلال چه خواهد بود، کوروش ملکی به عنوان سنگربان فعالیت می‌کند یا ایمان صادقی برابر تیم سابق به میدان می‌رود.

صادقی یا ملکی، کدام یک برابر ستاره‌های استقلال؟

به گزارش "ورزش ‌سه"،  سپیدرودی‌ها آخرین بازی لیگ هجدهم و شاید آخرین مسابقه لیگ برتری خود را پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برابر استقلال انجام می‌دهند. دیداری که برای سرخپوشان گیلانی مرگ و زندگی است و آن‌ها فقط برد می‌خواهند تا از آن طرف در انتظار لغزش نفت مسجدسلیمان و برای بقا در لیگ برتر امیدوار باشند.


اما در بازی هفته گذشته برابر نساجی مازندران کوروش ملکی درون دروازه سپیدرود قرار گرفت. گلری که در جدال با نفت بسیار خوب عمل کرد اما در دربی شمال اشتباه فاحشی از خود نشان داد. او در صحنه گل اول پس از اشتباهی که در دفع توپ داشت باعث شد تا سجاد عاشوری دروازه خالی را باز کند.


حالا باید دید انتخاب کادر فنی برای جدال با استقلال چه خواهد بود. کوروش ملکی در مواقع حساس دست سپیدرود را به خوبی گرفته و نمایش قابل توجه از خود نشان داده است. اما در بازی رفت از استقلال پنج گل دریافت کرد. از طرفی ایمان صادقی هر بار در دروازه قرار گرفته علی‌رغم عملکرد قابل توجه در نهایت اشتباهی فاحش داشته و دروازه خود را باز شده دیده است. مسئله‌ای حساس که انتخاب خوب دست نشان را می‌طلبد. انتخابی که شاید منتهی به نتیجه‌ای بزرگ مثل بقا در لیگ برتر شود.

دیدگاه‌ها