کد خبر : 1613731 | 04 خرداد 1398 ساعت 12:44 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از بازگشت بگوویچ از کرواسی

گل‌گهر، اولین تیمی که آماده لیگ نوزدهم می‌شود

گل گهر سیرجان اولین تیمی خواهد بود که کار خود را برای لیگ نوزدهم استارت می زند.

گل‌گهر، اولین تیمی که آماده لیگ نوزدهم می‌شود


به گزارش "ورزش‌سه"، گل گهر به عنوان قهرمان لیگ دسته اول فوتبال یکی از اولین تیم هایی بود که تکلیف کادرفنی خود برای فصل آینده را مشخص کرد. مسئولان این باشگاه قرارداد وینکو بگوویچ را تمدید کردند تا این مربی کروات در لیگ برتر نوزدهم روی نیمکت نماینده سیرجان بنشیند.


مسئولان باشگاه گل گهر حالا فعالیت های خود برای حضور در لیگ برتر را استارت زده اند. بر این اساس با توجه به وضعیت نامساعد زمین های تمرینی در شهر سیرجان تمرینات گل گهر برای فصل جاری در تهران انجام می شود . سیرجانی ها با مدیران زمین الیاف تهران قرارداد یکساله ای امضا کردند تا در این کمپ تمرینی اردو بزنند و کارشان را جلو ببرند.


از این رو قرار است وینکو بگوویچ نیز که برای تعطیلات و استراحت به کرواسی سفر کرده روز دوشنبه از زاگرب به تهران برگردد تا در جلسه با مسئولان باشگاه فهرست بازیکنان مورد نظرش را اعلام و برای فصل جدید برنامه ریزی کند.


با توجه به اینکه دو تیم سپاهان و پرسپولیس درگیر جام حذفی هستند و وضعیت سایر تیم های لیگ برتری نیز برای فصل آینده هنوز به طور کامل مشخص نیست، گل گهر اولین باشگاهی خواهد بود که برای لیگ نوزدهم استارت می زند و این مساله می تواند به این تیم کمک شایانی انجام دهد.

دیدگاه‌ها