کد خبر : 1614215 | 07 خرداد 1398 ساعت 00:02 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو:

صحبت کردن در مورد آینده من شرم‌آور است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد صحبت کردن در مورد آینده اش پیش از دیدار روز شنبه مقابل لیورپول در فینال چمپیونزلیگ، شرم آور است.

صحبت کردن در مورد آینده من شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار برگشت تاتنهام مقابل آژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، پوچتینو اعلام کرده بود که اگر تیمش دست به معجزه بزند و جام را بالای سر ببرد، ممکن است از تاتنهام جدا شود.

در چند روز گذشته شایعاتی در مورد احتمال حضور او در یوونتوس برای پر کردن جای مکس آلگری مطرح شده اما پوچتینو اعلام کرد که پیش از دیدار مقابل لیورپول در فینال چمپیونزلیگ در این مورد صحبت نخواهد کرد.

او به خبرنگاران گفت:" در حال حاضر، چیزی بیش از آنچه پیش رو داریم، اهمیت ندارد. ما می توانیم تاریخ سازی کنیم. ما می توانیم تاریخ خودمان را بنویسیم و بهترین شادی در فوتبال را برای هواداران و خانواده مان به ارمغان بیاوریم.

 

 

1404592

 

فکر کردن در مورد مسائل شخصی کمی شرم آور است. من مهم نیستم. ما چیزهای بزرگ تری در پیش داریم. شایعه، شایعه است و همه جا هست. تمرکز ما به طور 200 درصد روی فینال است. بعد از فینال، ما زمان برای صحبت کردن داریم."

تاتنهام در هر دو دیدار این فصلش مقابل لیورپول شکست خورد اما پوچتینو تاکید کرد که آن دو دیدار تاثیری در نتیجه روز یکشنبه ندارد.

" این دیدار، بازی کاملا متفاوتی خواهد بود. ما نمی توانیم با نگاه به چند ماه قبل، برای فینال چمپیونزلیگ آماده شویم. این شرایطی در رقابت هاست که ما هرگز پیش از این با آن مواجه نشده بودیم. "

دیدگاه‌ها