کد خبر : 1610621 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 18:57 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست ماهینی از هواداران پرسپولیس

مدافع باتجربه پرسپولیس با دعوت از هواداران این تیم برای حمایت در استادیوم آزادی، از آنها خواست از اقلامی که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، استفاده نکنند.

درخواست ماهینی از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در دیداری حساس برابر ماشین سازی قرار خواهد گرفت تا آخرین حضور خود در استادیوم آزادی را در فصل هجدهم پشت سر بگذارد. آنها اکنون با اختلاف سه امتیازی با جدی‌ترین تعقیب کننده‌ی خود، امیدوارند با دستیابی به سه امتیاز جدال با شاگردان رضا مهاجری به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.


در این بین طبق انتظار بازیکنان و کادرفنی تیم، آنها امیدوارند در آخرین بازی فصل در استادیوم آزادی برابر سکوهای کاملا پر کار آسانتری برای پیروزی به دست بیاورند. حسین ماهینی، کاپیتان دوم و مدافع باتجربه سرخپوشان که این روزها دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد، با دعوت از هواداران این تیم برای حمایت از بازیکنان و برگزاری جشن قهرمانی، از آنها خواست تا از استفاده از اقلامی مانند شیپور و ... که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، خودداری کنند.


ماهینی با اشاره به این موضوع که سر و صدای شیپور باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود، از آنها خواست با شعارهای حمایت آمیز خود به تشویق تیم بپردازند.

 

دیدگاه‌ها