کد خبر : 1611411 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل به صورت قرضی به تاتنهام می‌رود

روزنامه سان مدعی شد باشگاه رئال مادرید به تاتنهام پیشنهاد داده که حاضر است گرت بیل را در ازای 10 میلیون پوند به عنوان یار قرضی به این باشگاه انگلیسی واگذار کند.

گرت بیل به صورت قرضی به تاتنهام می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه رئال مادرید قصد دارد هر طور شده گرت بیل، ستاره بزرگ ولزی‌ خود را به تیمی دیگر منتقل کند چرا که زین‌الدین زیدان سرمربی جدید رئال مشخصاً اعلام کرده که نیاز و علاقه‌ای به حضور بیل در رئال ندارد. آنها به باشگاه تاتنهام پیشنهاد دادند که بیل را در ازای دریافت 10 میلیون پوند به عنوان یار قرضی واگذار می‌کنند. مبلغی که در مقابل نام ستاره‌ای مثل گرت بیل بسیار کم به نظر می‌رسد و می‌تواند برای او تحقیرآمیز باشد.

 

1405890

 

زیدان اما مصمم است که گرت بیل در رئال او جایگاهی ندارد. زیدان اخیراً در جریان شکست تیمش مقابل سوسیداد باز هم گرت‌بیل را در فهرست تیمش قرار نداد و بعد از بازی گفت که بازی ندادن‌هایش به گرت بیل پیام روشنی داشته است.

 

سان می‌گوید رئال مادرید ابتدا به باشگاه تاتنهام پیشنهاد خرید دائمی بیل را داده ولی تاتنهام اعلام کرده قصدی برای خرید دائمی ستاره سابقش ندارد. گرت بیل در حال حاضر در مادرید هر هفته 600هزار پوند دستمزد می‌گیرد و با توجه به سخت‌گیری‌های تاتنهام در مورد دستمزد بازیکنان، این باشگاه نمی‌تواند از پس پرداخت چنین دستمزدی به او برآید.

 

اما رئال که می‌خواهد هر طور شده با بیل خداحافظی کند به تاتنهام گفته که اگر گرت بیل را به عنوان بازیکن قرضی دریافت کند، می‌تواند به او دستمزدی 250هزار دلاری پرداخت کرده و 10 میلیون پوند هم به رئال پرداخت کند و ستاره ولزی را برای یک فصل به عنوان یار قرضی در خدمت داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها