کد خبر : 1610943 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:59 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت تماشایی برای برد پرگل نساجی

حالا فیروز کریمی می‌گوید جلالی مرده!

در روزی که فیروز و شاگردانش مقابل یاران حسین فرکی تسلیم شدند ، مجید جلالی به رسم قدیم مردانگی کرد و این بار سرمربی نفت مسجد سلیمان از آن بهره مند شد.

به گزارش"ورزش سه"، تا قبل از آغاز بازی های امروز کمتر کسی فکر می کرد سپیدرود در رشت به نساجی ببازد اما مجیدجلالی و یارانش در یک بازی خارج از خانه به یک برد با ارزش و پرگل رسیدند تا بیشترین سودش به فیروز کریمی برسد که خودش در شهر قدس در دقایق آخر یک امتیاز را از دست داد.


جلالی امروز توانست یک بازی بزرگ را ببرد و البته فیروز کریمی مثل همان سال که قلعه نویی گفت:" آقای جلالی خیلی مرده" همین جمله را در مصاحبه اش بگوید. بازی نساجی و سپیدرود یک بازی کلاسیک از دو استان همسایه شمالی است که سال ها در لیگ یک کنار یکدیگر برای حضور در لیگ برتر مبارزه کردند و امسال حالا سرنوشت طوری رقم خورده است که یکی ماندنی است و دیگری برای ماندن به شانس نیاز دارد.
کلید بازی امروز اما شاید گل سجاد عاشوری وینگر تیم نساجی بود که در دقیقه 72 زده شد. این گل که با یک حرکت جالب و ضربه روی پا زده شد باعث شد که سپیدرود بی محابا به دروازه نساجی حمله کند و مازنی ها بتوانند گل های دوم و سوم را هم بزنند.

 

1405284

 

1405282

 

1405283

 

عکس: معین نادری

 

دیدگاه‌ها