کد خبر : 39261 | 15 اسفند 1389 ساعت 14:50 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مجید بصیرت:باید قبول كنیم اصفهان قطب فوتبال ایران شده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه برابر شهرداری تبریز دیدار دشواری را پیش رو داریم، گفت: حیدری، نویدکیا و حاج صفی سپاهان را در این بازی همراهی نمی‌کنند.

مجید بصیرت:باید قبول كنیم اصفهان قطب فوتبال ایران شده است

 مجيد بصيرت با خوب توصيف کردن شرايط حاکم بر تيم فوتبال سپاهان اظهار کرد: خوشبختانه پس از کسب پيروزي ارزشمندي که برابر الهلال در رياض کسب کرديم روحيه خوبي بر تيم حاکم شده است و آماده رويارويي با شهرداري تبريز هستيم تنها محرم نويدکيا را به دليل مصدوميت خسرو حيدري را به علت محروميت و احسان حاج صفي را به خاطر حضور در اردوي تيم ملي اميد در اختيار نداريم.


 وي افزود: بازي بسيار سختي را برابر شهرداري تبريز پيش رو داريم تيم‌هاي پاييني جدول براي بقا و تيم‌هاي بالا نشين براي ماندن در کو رس قهرماني در پي هر سه امتياز ديدارهايشان هستند. با تمامي احترامي که براي حريفان خود قائليم، اما ما نيز با تمام قوا براي کسب هر سه امتياز وارد زمين مي‌شويم. به نظر من بازي با شهرداري دست کمي از ديدار با الهلال ندارد.


 سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان ديدار اين تيم با الهلال عربستان را ديداري ملي توصيف کرد و ادامه داد: بچه‌هاي ما باتمام انرژي و براي کسب پيروزي وارد ميدان شده بودند. خوشحاليم که توانستيم نمايشي بسيار قابل قبول از خود به نمايش بگذاريم. تيم ميزبان را به خوبي تحت فشار قرار داديم و برد دلچسبي را کسب کرديم. خود سعودي‌ها هم باور نمي‌کردند سپاهان اين قدر راحت برابرآنها بازي کند. البته از آنجايي که ما از وجود بازيکنان باتجربه‌اي در ترکيب تيم خود سودميبريم دور از انتظار هم نبود.


 بصيرت با اشاره به اينکه تنها تيم‌هاي اصفهاني توانسته‌اند الهلال را در رياض شکست دهند، خاطر نشان کرد: بايد قبول کنيم که اصفهان قطب فوتبال ايران شده است و تيم‌هاي اصفهاني با درخشش در سطح آسيا سعي در افتخار آفريني براي فوتبال ايران را دارند.

 
 

دیدگاه‌ها