کد خبر : 1572049 | 07 آذر 1397 ساعت 17:17 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت زهیوی به غدیر شگون نداشت

مثلث خاطره‌انگیز اهوازی‌ها خیلی زود از هم پاشید

مثلث رویایی موسوم به zbz که پس از سال ها امروز یک بار دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز شکل گرفت با مصدومیت زهیوی خیلی زود از هم پاشید.

مثلث خاطره‌انگیز اهوازی‌ها خیلی زود از هم پاشید

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر امروز دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دیدار یکدیگر رفتند اما جالب ترین نکته این بازی به تشکیل دوباره همان مثلث معروف و خاطره انگیز اهوازی بر می گشت. بازیکنان حاضر در مثلث موسوم به zbz که پیش از این موجبات قهرمانی تیم استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم را فراهم کرده بود امروز نیز در پیراهن تیم های دیگر باز هم در کنار یکدیگر قرار گرفتند اما در نهایت موفق به ادامه حضور خود نشدند.


رحیم زهیوی، حسن بیت سعید و مهدی زبیدی سه مهاجمی بودند که با گل های فراوان خود برای استقلالی های خوزستان افتخار آفرین شدند اما پس از آن بازی ها دیگر حضور نیافتند تا اینکه امروز و در قالب دو تیم مختلف روبروی یکدیگر قرار گرفتند. زهیوی با پیراهن ذوب آهن، زبیدی و بیت سعید نیز با پیراهن فولاد امروز در ورزشگاه غدیر اهواز باز هم کنار یکدیگر قرار گرفتند اما این بار بر خلاف همیشه موفق به ثبت خاطره ای نشدند.


نکته تاسف برانگیز در این باره اینکه این تشکل اینبار برای یکی از این بازیکنان یعنی زهیوی شگون نداشت چرا که وی در میانه های نیمه اول و با برخورد به بازیکن خودی به شدت آسیب دید و بالاجبار با آمبولانس راهی بیماستان شد تا این بار بازگشت زهیوی به ورزشگاه خاطره انگیز شگون نداشته باشد.

دیدگاه‌ها