کد خبر : 1561181 | 23 مهر 1397 ساعت 09:16 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

فاریاس: بازی با ایران چالش هیجان انگیزی است

سفر طولانی به تهران دغدغه بزرگ سرمربی بولیوی

حریف تدارکاتی تیم ملی با پشت سر گذاشتن سفر 14 ساعته وارد ایران شد تا این سفر طولانی به دغدغه بزرگ سرمربی بولیوی تبدیل شود.

سفر طولانی به تهران دغدغه بزرگ سرمربی بولیوی

به گزارش" ورزش سه"، بولیوی سه روز بعد از بازی با میانمار در شهر رانگون در جنوب شرق آسیا راهی خاورمیانه شد تا دومین بازی تدارکاتی ماه اکتبر را در تهران برابر ایران برگزار کند. این سفر که نزدیک به 14 ساعت طول کشید به دغدغه بزرگ سرمربی ونزوئلایی این تیم تبدیل شد تا با نگرانی شاگردانش را مهیای بازی با تیم ملی کند.


سزار فاریاس بعد از برتری 3-0 مقابل میانمار با ابراز رضایت از این نمایش در شرایط آب و هوایی که شهر رانگون میزبان این دیدار داشت، گفت:« به هر حال تمام بازی ها شرایط خاص خود را دارند. میانمار با وجود این که تیم نه چندان سرشناس در دنیای فوتبال است اما با مربی آلمانی خود تیمی چغر و سرسخت نشان داد که در برخی دقایق بازی با آنها واقعا دشوار بود. البته ما باید قوای بدنی بازیکنان را برای بازی بعدی با ایران حفظ می کردیم برای همین تعویض های زیادی انجام دادم».


سرمربی ونزوئلایی در ادامه افزود:« بعد از سفری طولانی به تهران رسیدیم. بیش از 14 ساعت زمان برد تا اردوی ما در ایران برپا شود از همین رو در فاصله یکی دو روز تا بازی بعدی خیلی سخت بود که بتوانیم از ترکیب اصلی مان 90 دقیقه مقابل میانمار آن هم در شهر شرجی رانگون بهره ببریم».


 سرمربی بولیوی با اشاره به حساسیتی که جدال با ایران دارد، تصریح کرد:« میانمار جزو تیم های درجه سه یا چهار آسیا و جهان است اما ایران حریف بعدی ما تیم اول قاره آسیا و جزو 30 قدرت برتر دنیا است از همین رو کار بسیار دشواری مقابل تیمی خواهیم داشت که کارلوس کی روش پرتغالی آن را ساخته است. این همان بازی بود که من انتظارش را می کشیدم چون چالشی بزرگ برای جوانان بولیوی خواهد بود تا خود را مقابل یک تیم قدرتمند و مدعی بسنجند».


کاروان بولیوی شب گذشته وارد تهران شد و قرار است امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره یک آزادی برگزار کند تا برای بازی عصر فردا با ایران آماده شود. این مصاف از ساعت 19:30 آغاز می شود تا بعد از ازبکستان دومین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت های آسیا 2019 پشت سر گذاشته شود.

 

دیدگاه‌ها