کد خبر : 1563030 | 30 مهر 1397 ساعت 15:00 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک مربی غرق شده نیستم

لوپتگی: نمی دانم در نوکمپ مربی رئال هستم یا خیر

جولن لوپتگی به ادعای رسانه های اسپانیایی، آخرین روزهای حضورش در رئال را پشت سر می گذارد.

لوپتگی: نمی دانم در نوکمپ مربی رئال هستم یا خیر

به گزارش "ورزش سه"، نتایح ضعیف رئال در یک ماه گذشته باعث شده تا لوپتگی روز به روز به درب های خروجی رئال نزدیک تر شود. شکست دو روز پیش برابر لوانته نیز اوضاع برای او و تیمش را وخیم تر کرد. کهکشانی ها حالا خود را برای بازی با ویکتوریا پلژن در هفته سوم لیگ قهرمانان آماده می کنند.

 

 

1347207

 

 

لوپتگی در نشست خبری این بازی گفت:« تیم مثل همیشه تمرین کرده و طبق سنت باشگاه، برای لیگ قهرمانان انگیزه و شور فراوانی داریم. با انرژی و جاه طلبی بالایی به بازی فردا فکر می کنیم و خودم نیز تمام تمرکز روی همین بازی است.»

 

عدم حمایت باشگاه:« به شکلی کاملا طبیعی با این قضیه برخورد کرده ام. کارهای روزانه ام در باشگاه را مثل همیشه انجام داده ام و این تنها چیزی است که تحت کنترل من قرار دارد.

اگر به دنبال یافتن مربی غرق شده و ناامید هستید، به من نگاه نکنید. در این دو روز، همه تمرکزم روی آنالیز ویکتوریا پلژن بوده و آماده کردن تیم به بهترین شکل برای این بازی. مسئولیت من هدایت تیم است و به چیز دیگری فکر نکرده ام. در رئال به من یاد داده اند که چیزی بهتر از مبارزه کردن نیست.»

لوپتگی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در ال کلاسیکو نیز مربی رئال خواهد بود یا خیر، گفت:« فعلا مربی رئال هستم. اینجا روبروی شما با پیراهن باشگاه نشسته ام و در حال حاضر نمی توانم چیزی به غیر از این را تایید کنم. فردا مربی رئال برابر ویکتوریا خواهم بود ولی در مورد آینده و اینکه هفته بعد در نوکمپ هم حاضر خواهم بود،یا خیر، نمی توانم چیزی به شما بگویم.»

 

دیدگاه‌ها