کد خبر : 1624343 | 25 تیر 1398 ساعت 19:58 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تا دو سه روز آینده تکلیفم مشخص می شود؛

زهیوی: منصوریان برای مدعی‌ها خط و نشان می‌کشد

رحیم زهیوی می گوید شرایط خوبی دارد و تا دو سه روز آینده تکلیف او در ذوب آهن مشخص می شود.

زهیوی: منصوریان برای مدعی‌ها خط و نشان می‌کشد 

رحیم زهیوی که در دیدار برگشت لیگ هجدهم برابر فولادخوزستان با مصدومیت شدید مواجه شد و مدت ها دور از میادین بوده است، در حاشیه تمرین سبزپوشان در گفتگو با "ورزش سه"، گفت: تقریبا 6 ماهی از مصدومیتم گذشته. باز هم خدا را شکر می کنم که برگشتم و تمام تلاشم را می کنم که بهتر از قبل باشم. با تمریناتی که انجام دادم، روز به روز در حال بهتر شدن هستم. 20 روز مانده تا شروع تمرینات اصلی ام و اینکه با قدرت برگردم. 


زهیوی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل اول می تواند تیمش را همراهی کند، بیان کرد: بله من از بازی اول هستم. شاید در بازی اول قدرت کافی را نداشته باشم ولی از هفته های بعدی می توانم خیلی راحت تر کار کنم. امیدوارم بچه ها کمک کنند تا شرایط من و تیم بهتر شود.


از زهیوی در مورد دیدار این تیم برابر الاتحاد پرسیده شد و اینکه علیرضا منصوریان می گوید تیمش توانایی رسیدن به فینال را دارد. مهاجم سابق فولاد و استقلال خوزستان افزود: بله صد در صد. آقای منصوریان انرژی بالای صد برابر دارد. این انرژی را به تیم وارد کرده و همه با انرژی و جنب و جوش بالا کار می کنند. مطمئنا نتایج خیلی خوبی کسب می کنیم.


علیرضا منصوریان می گوید به فینال می رسیم. زهیوی در واکنش به این اظهار نظر بیان کرد: چرا نتوانیم. از موقعی که به ذوب آهن آمدند، دیدید که تیم متحول شد. برای خیلی از تیم های ایرانی و اسیایی خط و نشان کشید و به نظرم می توانیم بهتر هم باشیم.


به نظر می رسد منصوریان روی شما نظر مثبتی دارد. مهاجم ذوب آهن در این رابطه بیان کرد: من آمدم تا شرایط خودم و باشگاه را ببینم. نمی توانم بگویم صد در صد قرارداد می بندم و تا دو سه روز اینده همه چیز مشخص می شود. به هر حال هر باشگاهی حق دارد که در این زمینه تصمیم بگیرد و شرایط من هم ظرف یکی دو روز آینده مشخص می شود.

دیدگاه‌ها