کد خبر : 1625000 | 29 تیر 1398 ساعت 12:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ارزان‌ترین تیم لیگ هستیم، اما یک ریال پول به باشگاه نیامده

کمالوند: پارس جنوبی در آستانه انحلال قرار گرفته است

سرمربی پارس جنوبی جم نسبت به شرایط مالی این تیم دغدغه های خود را مطرح کرد؛ او می گوید با روند کنونی ممکن است نتوانند واردلیگ برتر نوزدهم شوند.

کمالوند: پارس جنوبی در آستانه انحلال قرار گرفته است

به گزارش "ورزش‌سه"، فراز کمالوند در آستانه دیدار اول تیم پارس جنوبی جم در تورنمنت شیراز مقابل گل گهر سیرجان نسبت به آینده تیمش نگران است. او با گلایه از مشکلات مالی پارس جنوبی عنوان کرد: ما از حدود 40 روز پیش کارمان را شروع کردیم؛ تست گیری داشتیم و بازیکنان مد نظرمان را با توجه به شرایطی که داشتیم جذب کردیم. نهایت تلاشمان این بوده که با توجه به کاهش بیش از 35 درصدی بودجه، تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.


وی ادامه داد: کل بودجه ما برای جذب بازیکن نزدیک به 7 میلیارد تومان بوده است که مارا به عنوان ارزان‌ترین تیم لیگ معرفی می‌کند. در بین بازیکنانی که به خدمت گرفته ایم، 70 تا 80 درصد آنها قراردادهایی بین 200 میلیون تا 400 میلیون تومان دارند و به جز 3، 4 بازیکن ما از بقیه گران قیمت تر هستند، بقیه در یک سطح قرارداد مالی امضا کردند.


سرمربی پارس جنوبی جم همچنین گفت: با تمام تلاش هایی که صورت گرفته اما از نظر مالی شرایط خوبی نداریم. تاکنون هیچ پولی به مجموعه پارس جنوبی تزریق نشده و این مساله باعث نگرانی کادرفنی و بازیکنان است. این در حالی است که به شروع مسابقات لیگ برتر نزدیک شده ایم و با این روند نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار پارس جنوبی است.


کمالوند ضمن درخواست همراهی از همه مسئولان استانی بوشهر و شهری جم تاکید کرد: از خانم دکتر الماسی نماینده محترم مردم جم در مجلس شورای اسلامی، از فرماندار، شورای شهر، مسئولان شهرستان جم، استاندار بوشهر، آقای مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و سایر مدیران ارشد می خواهم هرچه سریع تر فکری به حال این تیم کنند.


وی با ابراز نگرانی از آینده پارس جنوبی خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین صورت پیش برود، ما نمی توانیم در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم؛ چراکه باید پولی برای حضور در مسابقات داشته باشیم. ما دوست نداریم خدای ناکرده شرایط طوری شود که همه زحماتی که در این 40 روز کشیده شده، هدر برود. این تیم همه دغدغه و دلخوشی مردم استان بوشهر و شهرستان جم است و دوست نداریم با روندی که پیش می رود، در آستانه انحلال قرار بگیرد.


کمالوند صحبت های خود درباره مسائل مالی پارس جنوبی را اینگونه به پایان برد: واقعا نگران وضعیت و آینده پارس جنوبی هستم. آقای رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه خیلی تلاش کردند تا طبق تاکید آقای موسوی مدیرعامل منطقه ویژه صرفه جویی انجام شود و همانطور که گفتم بیش از 35 درصد نسبت به سال گذشته هزینه ها را کاهش دادیم. قراردادهایمان در این خصوص مشخص است؛ لذا خواهشمندم که هرچه سریع تر فکری اساسی به حال تیم انجام شود. من نگران هستم که نکند شرایط طوری شود که نتوانیم وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

دیدگاه‌ها