کد خبر : 1625273 | 30 تیر 1398 ساعت 13:52 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادو: آرسنال باید بار دیگر شکست‌ناپذیر شود

ادو، مدیر فنی جدید آرسنال از بازیکنان این تیم خواست با روحیه‌ای تلاش کنند که در زمان آرسن ونگر از آرسنال تیمی شکست‌ناپذیر ساخته بوده.

ادو: آرسنال باید بار دیگر شکست‌ناپذیر شود

به گزارش "ورزش سه"، ادو که امسال تابستان به عنوان مدیر فنی جدید آرسنال منصوب شده می‌گوید در تلاش است تا ذهنیت پیروزی را به این تیم برگرداند و میل به موفقیت را در بازیکنانش زنده کند.

 

1420823

 

ادوی برزیلی که سابقه بازی در آرسنال را دارد می‌گوید در آرسنال تلاش می‌کند تا این تیم بار دیگر مثل روزهای اوج خود در دوران سرمربی‌گری آرسن ونگر با  اراده معطوف به پیروزی بازی کرده و به تیمی شکست‌ناپذیر تبدیل شود.

 

ادو در این باره گفت:" روحیه قوی همینطوری بدست نمی‌آید بلکه باید با برنامه‌ریزی و کار و تلاش در یک تیم ساخته شود. وقتی از روحیه و ذهنیت پیروزی صحبت می‌کنیم روی صحبت‌مان فقط بازیکنان نیست. کل باشگاه هم باید مثل بازیکنها چنین روحیه‌ای داشته باشد".

 

1420822

 

مدیر فنی آرسنال در ادامه گفت:" ما باید روحیه‌ای مثل روزهای اوج آرسنال در دوران آرسن ونگر داشته باشیم. فوتبال یعنی این. فوتبال در دنیای واقعی بدون این روحیه دائم با شکست مواجه خواهد شد".

 

ادو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" وقتی تیمی خوب بازی می‌کند و بازیکنانش در میدان بازی زیبایی به نمایش می‌گذارند ولی نتیجه نمی‌گیرد این برای هیچکس فایده‌ای نخواهد داشت. شاید غیرمنصفانه به نظر برسد ولی واقعیت این است".

 

دیدگاه‌ها