کد خبر : 1625350 | 30 تیر 1398 ساعت 20:42 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

صدر جدول با تفاضل گل بدون تغییر ماند؛

ناکامی مدعیان فوتسال در کسب پیروزی

تیم‌های بالانشین و مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال در چهارمین بازی فصل خود نتوانستند به برتری برسند.

ناکامی مدعیان فوتسال در کسب پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز یکشنبه با انجام هفت مسابقه همزمان آغاز شد که تیم‌های سن‌ایچ ساوه صدرنشین و مس سونگون رده دومی برابر حریفان خود شکست خوردند و جدال حساس تیم‌های محمدسیما قم و گیتی‌پسند اصفهان نیز با تساوی پایان یافت.

 

تیم سن‌ایچ ساوه که در هر سه مسابقه اخیرش به برتری رسیده بود، امروز در سالن تختی شاهین‌شهر اصفهان، در حالی مهمان هایپرشهر بود که این تیم در سه دیدار گذشته خود سه تساوی داشت و شکستی متحمل نشده و بردی به دست نیاورده بود.

 

هایپرشهر شاهین‌شهر که دومین میزبانی فصل خود را تجربه می‌کرد، در مسابقه خانگی امروز نتیجه قابل توجهی به دست آورد و موفق شد با گل‌های سعید افشار، احسان فیروزپور و‌ کامبیز گمرکی(۲ بار) برابر تیم صدرنشین سن‌ایچ ساوه به پیروزی برسد؛ علی مروتی، علیرضا جوان و سعید افشار(گل به خودی) گلزنان تیم سن‌ایچ بودند.

 

مس سونگون، قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر فوتسال نیز که در سه هفته گذشته دو برد و یک شکست داشت، امروز در سالن پورشریفی تبریز پذیرای فرش‌آرا بود ولی در عین ناباوری با گلی که از قدرت بهادری دریافت کرد، برابر حریف مشهدی خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا با سقوط چهار پله‌ای در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد.

 

تیم‌های محمدسیما و گیتی‌پسند اصفهان نیز دیگر مسابقه حساس هفته چهارم لیگ برتر فوتسال را در سالن شهید حیدریان قم و در حضور ۱۵۰۰ تماشاگر برابر هم برگزار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

 

فوتسالیست‌های قم در حالی که با گل محمدحسین درخشانی از حریف خود عقب افتاده بودند، در لحظات پایانی نیمه اول و پس از آنکه محمد کشاورز کاپیتان گیتی‌پسند اصفهان از زمین اخراج شد، با گلزنی محمد بیضایی‌نژاد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زدند تا همانند دو سال اخیر، برابر حریف اصفهانی خود در قم متوقف شوند.

 

تیم ملی‌حفاری اهواز نیز بعد از یک باخت و دو پیروزی اخیرش، امروز در سالن اختصاصی خود مقابل ستارگان ورامین با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد ولی با وجود برابری در امتیاز ۹ با تیم سن‌ایچ ساوه، به دلیل تفاضل گل کمتر در صدر جدول قرار نگرفت و در جایگاه دوم ایستاد.

 

مقاومت البرز هم که مثل حفاری اهواز تا قبل از هفته چهارم ۶ امتیازی بود، با گل‌های علیرضا محمودی و میثم خیام در مقابل گل‌های پیام رستمی و حمید سلیمانی برابر شاهین کرمانشاه به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت تا با ۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

 

همچنین تیم اهورا بهبهان امروز با نتیجه ۳ بر یک در خانه آذرخش بندرعباس به برتری دست یافت و ارژن شیراز با نتیجه پُر گل ۶ بر یک از سد شهروند ساری عبور کرد تا بعد از سه باخت متوالی، یک برد ارزشمند را جشن بگیرد و یک پله از قعر جدول بالا برود.

 

1420908

 

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به صورت زیر است:

 

هایپرشهر شاهین‌شهر ۴ - سن‌ایچ ساوه ۱
مس سونگون صفر - فرش‌آرا مشهد ۱
محمدسیما قم ۱ - گیتی‌پسند اصفهان ۱
ملی‌حفاری اهواز ۵ - ستارگان ورامین ۲
آذرخش بندرعباس ۱ - اهورا بهبهان ۳
ارژن شیراز ۳ - شهروند ساری ۱
مقاومت البرز ۲ - شاهین کرمانشاه ۲

 

1420912

دیدگاه‌ها