کد خبر : 1614359 | 07 خرداد 1398 ساعت 17:36 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لاتزیو:

یوونتوس مذاکره ای برای خرید میلینکوویچ نداشته

رئیس باشگاه لاتزیو به شیوه‌ای جالب به شایعه تلاش یوونتوس برای خرید هافبک این تیم واکنش نشان داد.

یوونتوس مذاکره ای برای خرید میلینکوویچ نداشته

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که یوونتوس قصد دارد مبلغ هنگفتی برای خرید میلینکوویچ ساویچ، ستاره صرب لاتزیو هزینه کند اما کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو تاکید کرد که باشگاه یوونتوس برای خرید هافبک صرب، با او مذاکره‌ نداشته است.

 

 

1407837

 

 

لوتیتو به روزنامه گاتزتا دلواسپورت گفت:«میلینکوویچ ساویچ فروشی نیست، البته این را هم باید بگویم که اگر پیشنهاد خیلی خوبی ارائه شود، نه فقط برای باشگاه بلکه برای خود بازیکن، ما پشت میز مذاکره خواهیم نشست.

یوونتوس هرگز از من برای خرید میلینکوویچ ساویچ سؤال نکرده و با شناختی که از بیانکونری دارم، هرگز هم سؤال نخواهد کرد. دلیلش هم این است که در زندگی، ما فقط برای چیزهایی درخواست می‌کنیم که قابل دسترس باشند. یوونتوس سعی کرد کیتا را هم به شیوه خودش بخرد و در عوض من او را در ازای 30 میلیون یورو به موناکو فروختم.»

 

یوونتوس سال گذشته هم به خرید میلینکوویچ ساویچ تمایل داشت اما قیمت بالایی که لاتزیو برای فروش او تعیین کرد، بانوی پیر را از تلاش برای خرید این بازیکن ملی‌پوش منصرف کرد. با این حال ضعف خط میانی یووه در این فصل، سبب شد که این باشگاه دوباره به فکر خرید هافبک بیفتد و از میلینکوویچ ساویچ هم به عنوان یکی از گزینه‌های این تیم یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها