کد خبر : 1622970 | 19 تیر 1398 ساعت 16:17 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی دو بازیکن خارجی می‎‌خواهد

اولین چالش منصوریان با تصمیم بحث برانگیز ذوبی‌ها

سرمربی ذوب‌آهن به دنبال این است که علی‌رغم کاهش قابل توجه بودجه باشگاه، دو خرید خارجی برای تیم داشته باشد.

اولین چالش منصوریان با تصمیم بحث برانگیز ذوبی‌ها

به گزارش "ورزش ‌سه"،  در چند روز گذشته سهامداران کارخانه ذوب‌آهن با تصویب طرح جنجالی بودجه باشگاه ورزشی را از 50 میلیارد تومان به 28 میلیارد تومان کاهش دادند تا تمام برنامه های مورد نظر مدیران برای موفقیت در رشته‌ها مختلف دستخوش تغییرات شود. به خصوص در بخش فوتبال که سبزپوشان اصفهانی به عنوان تنها نماینده ایران در آسیا شناخته می‌شوند و برای تقابل با الاتحاد عربستان احتیاج به تقویت دارند. طبق شنیده ها از 50 میلیارد ابتدایی مبلغ 35 میلیارد برای تیم فوتبال در نظر گرفته شده بود که حالا حتی بودجه کل باشگاه از این میزان کمتر است و مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند.

 

در ادامه می‌توان به این نکته اشاره کرد که سیاست علیرضا منصوریان و سعید آذری در فصل نقل و انتقالات جذب دو بازیکن خوب خارجی در پست دفاع و حمله بود که حالا با این تصمیم در هاله ای از ابهام قرار می‌گیرد. اما سرمربی ذوبی‌ها دست از این تصمیم خود برنداشته به دنبال این است با برگزاری جلسه بین مدیریت باشگاه و هم‌چنین کارخانه مجوز جذب دو بازیکن را بگیرد. منصوریان معتقد است یکی از تیم‌های مدعی در شرایط مشابه با چنین درخواستی، دو بازیکن خارجی جذب کرده و حالا آن‌ها نیز برای موفقیت در آسیا نیاز مبرم به حضور این دو بازیکن دارند.

 

مسئله ای که علیرضا منصوریان به دنبال تحقق آن خواهد بود و از امروز تلاش جدی خود برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده را شروع کرده است.

دیدگاه‌ها