کد خبر : 1563920 | 04 آبان 1397 ساعت 15:40 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار کابوس بنیتس برای لوپتگی؟

وقتی بارسای بدون مسی حکم به اخراج مربی رئال داد

سه سال پیش بود که بارسلونا بدون حضور مسی در ترکیب ثابت، توانست رئال را در برنابئو گلباران کند.

وقتی بارسای بدون مسی حکم به اخراج مربی رئال داد

به گزارش "ورزش سه"، نوامبر 2015 بارسلونا و رئال در شرایطی کاملا متفاوت در برنابئو به مصاف هم رفتند. بارسا عنوان قهرمانی اروپا را یدک می کشید و رئال با بنیتس بازی هایی نه چندان قانع کننده ارائه می داد. بحث روز در آن مقطع، بازی کردن یا نیمکت نشینی کاسیمیرو در ال کلاسیکو بود. ستاره برزیلی هنوز نتوانسته بود به مهره ای بی جانشین در ترکیب رئال بدل شود.

رئال بدون کاسیمیرو پای به ال کلاسیکو گذاشت و در خانه 4 گل دریافت کرد. در آن بازی مسی پس از دو ماه مصدومیت کار را از روی نیمکت ذخیره ها شروع کرد و نظاره گر نمایش درخشان سوارز و نیمار شد. او در شرایطی که بازی 3-0 دنبال می شد به زمین رفت و در ادامه، بارسا به یک گل دیگر نیز دست یافت.

 

 

1348397

 

 

تقریبا یک ماه پس از آن شکست سنگین بود که پرز حکم به اخراج بنیتس داد و زیدان را جانشین او کرد. تغییری که آغازی شد بر دوران باشکوه رئال مادرید. در همان سال رئال برای یازدهمین بار فاتح لیگ قهرمانان شد و بارسا نیز به قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری رسید. رئال با زیدان دو سال متوالی دیگر نیز قهرمان چمپیونزلیگ شد.

حال با حضور لوپتگی روی نیمکت، کهکشانی ها به ال کلاسیکو رسیده اند. دیداری که مسی قطعا در آن حضور نخواهد داشت اما پیش از این بارسا نشان داده است که حتی بدون مسی نیز می تواند بحران رئال را عمیق تر کند؛ بحرانی که اخراج مربی را در پی خود خواهد داشت.

 

 

1348399

 

 

1348398

 

دیدگاه‌ها