کد خبر : 1577141 | 27 آذر 1397 ساعت 12:04 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

از پرسپولیس تا رئال؛ کاشیما به دنبال 4 میلیون دلار

تیم کاشیما آنتلرز با پیروزی مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان جایزه 4 میلیون دلاری کسب کرد و حالا امیدوار به تکرار این اتفاق است.

از پرسپولیس تا رئال؛ کاشیما به دنبال 4 میلیون دلار

به گزارش "ورزش سه"، تیم های رئال مادرید و کاشیما آنتلرز فردا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که پیروزی مسابقه راهی فینال جام باشگاه های جهان خواهد شد. رئالی ها که فاتح دو دوره اخیر این مسابقات هستند، حالا در شرایطی پای به ابوظبی گذاشته اند که وضعیتشان خیلی خوب نیست و با سولاری روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه می کنند.

 

آن طرف کاشیما آنتلرز توانست به تمام اهدافش در سال 2018 برسد. شاگردان گو ایوا در لیگ سوم شدند و سهمیه لیگ قهرمانان کسب کردند، در آسیا به عنوان قهرمانی رسیدند و حالا در جام باشگاه های جهان تا نیمه نهایی صعود کرده اند.

 

پیروزی کاشیما مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان سبب شد تا آن ها جایزه 4 میلیون دلاری به ارمغان بیاورند؛ مسئله ای که احتمالا در نقل و انتقالات به کار این تیم می آید و باعث جذب بازیکنان بهتر می شود.

 

اکنون اگر تیم کاشیما آنتلرز بتواند رئال را شکست دهد و به فینال صعود کند، حتی در صورت باخت در بازی نهایی 4 میلیون دلار جایزه می گیرد و می تواند وضعیت مالی اش را بهتر از این کند.

 

لازم به ذکر است جایزه تیم قهرمان باشگاه های جهان 5 میلیون دلار، تیم سوم 2.5 میلیون دلار، تیم چهارم 2 میلیون دلار و... هستند که درآمد قابل قبولی برای تیم هایی چون کاشیما آنتلرز به حساب می آیند.

 

دیدگاه‌ها