کد خبر : 1555800 | 01 مهر 1397 ساعت 09:07 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد سرمربی شالکه از بازیکن خودی بعد از درگیری لفظی

بعد از جر و بحث و درگیری بین فرانکو دی‌سانتو مهاجم شالکه و دومینیک تدسکو سرمربی این تیم در جریان بازی شالکه و بایرن مونیخ، تدسکو این مهاجم تیم خود را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد سرمربی شالکه از بازیکن خودی بعد از درگیری لفظی

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا از آنجا شروع شد که تدسکو در دقیقه‌ی 65 بازی دی‌سانتو را از از زمین بیرون آورد ولی دی‌سانتو که از تعویض خود به شدت ناراحت و عصبانی بود با سرمربی شالکه وارد بحث شد و در حالیکه روی نیمکت می‌نشست با حرکت دست به او اشاره کرد که دهانش را ببندد و صحبت نکند.


تدسکو بعد از بازی که با شکست 2-0 شاگردانش در مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید به شبکه‌ی تلویزیونی اسکای گفت:" اتفاقی که افتاد واقعاً ناراحت کننده بود. ما آنچه لازم بود را به او گفتیم و اتمام حجت کردیم. تربیت و ادب چیز خوبی است".


تدسکو همچنین در گفتگو با ویژه‌نامه‌ی یکشنبه‌ی روزنامه‌ی بیلد در این باره گفت:" من از بازیکنان انتظار احترام دارم. ما یک تیم متشخص و پاکیزه هستیم و باید این وضعیت را حفظ کنیم. فعلاً راجع به این موضوع چیزی نمی‌گویم چون قرار است روز یکشنبه در باشگاه راجع به این موضوع صحبت کنیم".


کریستین هایدل، مدیر ورزشی شالکه هم در این باره گفت:" دومینیک پاسخ مناسبی به او داد. اگر دی‌سانتو رفتارش را تغییر ندهد ممکن است باشگاه برای او مجازات انضباطی در نظر بگیرد. دی‌سانتو باید از رابرت لواندوفسکی یاد بگیرد که در همان بازی چقدر راحت تعویض خود را پذیرفت و واکنشی نشان نداد".

دیدگاه‌ها