کد خبر : 1566525 | 14 آبان 1397 ساعت 17:38 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم با 5 گل برنده باشیم

کنعانی: خودم را استقلالی نمی دانم

مدافع سابق سرخابی تیم ماشین سازی پس از پایان دیدار این تیم برابر استقلال به صحبت پرداخت.

کنعانی: خودم را استقلالی نمی دانم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان در میکسدزون ورزشگاه بنیان دیزل درباره دیدار ماشین سازان برابر استقلال تهران و کسب تساوی گفت: بعد از باخت بدی که روبروی داماش گیلان در پنالتی ها نصیب مان شد سعی کردیم خیلی زود خودمان را به فرم مطلوب برسانیم که خداراشکر این اتفاق افتاد و همانطور که همه دیدند می توانستیم به عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم.


او درباره بازی ادامه داد: ما در نود دقیقه شاید یک موقعیت گل فقط به استقلال دادیم اما همه دیدند که فرصت های فراوانی برای باز کردن دروازه  حریف داشتیم. اینکه تنها یک موقعیت گل به استقلال دادیم قطعا نشان از قدرت خط دفاعی تیم ما و همینطور استراتژی تعیین کننده کادرفنی دارد.


کنعانی درباره فرصت هایی که این تیم برای باز کردن دروازه حریف داشت گفت: در طرف دیگر موقعیت های فراوانی که در جهت باز کردن دروازه حریف داشتیم نشان داد که برنامه های هجومی موثری هم برای این کار داریم اما با بدشانسی فراوان هیچکدام از توپ های ما در این دیدار گل نشد. فکر می کنم می توانستیم نتیجه این بازی را در پایان با پنج گل به سود خودمان تغییر دهیم. امیدوارم در بازی های بعدی این موقعیت های از دست رفته را جبران کنیم.


او در پاسخ به سوالی که درباره تیم استقلال پرسیده شد گفت: من خودم را اصلا استقلالی نمی دانم درباره این تیم نمی توانم صحبت کنم. الان در اختیار تیم ماشین سازی هستم و می توانم با افتخار درباره این تیم صحبت کنم.

دیدگاه‌ها