کد خبر : 40563 | 09 فروردين 1390 ساعت 13:55 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

گالاس و تمدید قرارداد با تاتنهام

ویلیام گالاس، مدافع با تجربه تاتنهام، قراردادش را با این باشگاه برای دو سال دیگر تمدید کرد. به این ترتیب این بازیکن فرانسوی تا سال 2013 در وایت هارت لین خواهد ماند.

گالاس و تمدید قرارداد با تاتنهام

 گالاس تابستان گذشته با انتقالی آزاد از آرسنال به تاتنهام پیوست و یکی از ارکان اصلی تیم هری ردنپ در رقابت های این فصل بود.
 این بازیکن 33 ساله قراردادی یک ساله با تاتنهام امضا کرده بود اما بعد از فصل درخشانی که در کنار مایکل داوسون در قلب خط دفاعی تاتنهام سپری کرد، اکنون این فرصت را پیدا کرده تا به حضورش در فوتبال انگلیس ادامه دهد.
 در بیانیه ای که در سایت اختصاصی باشگاه تاتنهام منتشر شده، آمده است:" باشگاه تاتنهام با خوشحالی اعلام می کند که ویلیام گالاس قراردادش را دو سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد و به این ترتیب تا سال 2013 در وایت هارت لین خواهد ماند.
 این مدافع باتجربه فرانسوی از زمان پیوستنش به تاتنهام در تابستان گذشته بازی های درخشانی در قلب خط دفاعی به نمایش گذاشته است. او که دو بار با چلسی قهرمان لیگ برتر شد، در این فصل 28 بازی برای تاتنهام انجام داد و هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان بازوبند کاپیتانی تیم را نیز به بازو بسته است.

دیدگاه‌ها