کد خبر : 41144 | 17 فروردين 1390 ساعت 14:55 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

خسرو حیدری از بیمارستان مرخص شد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان از ترخیص خسرو حیدری از بیمارستان خبر داد.

خسرو حیدری از بیمارستان مرخص شد

   مجيد بصيرت با اشاره به آسيب ديدگي شديد خسرو حيدري در جريان ديدار سپاهان برابر الغرافه قطر گفت: ضربه بسيار بدي به سر حيدري خورد و در لحظه‌اي بيهوش شد. پس از بهوش آمدن در همان حين حال حيدري به هم خورد و مي‌دانيد که اين مسئله علامتي خطرناک است به همين خاطر او را به بيمارستان انتقال داديم. عکسبرداري از سر او نشان داد که سرش خونريزي پيدا نکرده است. شب گذشته و پس از بازي به همراه ساير بازيکنان به بيمارستان رفتيم و از او عيادت کرديم. خوشبختانه صبح امروز حيدري مرخص شد اما با اين حال تحت مراقبت است که دچار مشکل نشود.

وي درباره وضعيت سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا گفت: فکر کنم 90 درصد صعود ما به مرحله بعد قطعي است. ما براي صعود يک مساوي از سه بازي آينده مي‌خواهيم. حتي اگر دو بازي خارج از خانه‌مان را ببازيم و الهلال را در عربستان شکست دهيم مي‌توانيم به عنوان تيم سرگروه به مرحله بعد صعود کنيم با اين حال مي‌خواهيم از سه بازي آينده بيشترين امتياز را بگيريم.

بصيرت ادامه داد: سال گذشته در ابتداي فصل مشکلاتي داشتيم. اما با 6 امتياز فاصله، قهرمان ايران شديم، اما در ليگ قهرمانان آسيا با بدشانسي نتوانستيم صعود کنيم. اميدواريم امسال به عنوان تيم صدرنشين به مرحله بعد صعود کنيم. اگر اين اتفاق بيفتد بايد با تيم دوم گروه پرسپوليس بازي کنيم که از يک طرف برخورد دو تيم ايراني در مرحله بعد خوب است و مي‌توانيم مطمئن باشيم يک تيم ايراني در جمع هشت تيم حضور دارد و از سوي ديگر حذف يک تيم ايراني چندان خوشايند نيست. به هر حال اميدواريم بتوانيم امسال در آسيا هم موفق شويم.

 
 

دیدگاه‌ها