کد خبر : 43665 | 19 اردیبهشت 1390 ساعت 10:44 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت: آنهایی كه شعار می‌دهند هوادار واقعی نیستند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: کار امیر‌ قلعه‌نویی با سپاهان هنوز تمام نشده و او می‌تواند قهرمانی آسیا را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

بصیرت: آنهایی كه شعار می‌دهند هوادار واقعی نیستند

 مجيد بصيرت در مورد شرايط سپاهان براي بازي روز چهارشنبه با الجزيره امارات عنوان کرد: براي اينکه صدرنشين گروه خود باشيم بايد الجزيره را شکست دهيم هر چند که تيم اماراتي انگيزه اي ندارد اما ما در فصل گذشته هم چنين تجربه اي مقابل العين داشتيم و آنها ما را غافلگير کردند. اين بار نمي خواهيم هيچ تيمي را دست‌کم بگيريم.

وي در مورد شعار برخي از هواداران سپاهان عليه بازيکنان اين تيم اظهار داشت: کساني که اين شعارها را مي دهند هواداران واقعي سپاهان نيستند. کانون هواداران باشگاه هم سريعا اين افراد را شناسايي کرد و برخوردهاي لازم با آنها شد.

سرپرست تيم سپاهان افزود: هميشه براي تيم هاي موفق از اينگونه شيطنت ها انجام مي دهند. باشگاه حواسش به اين مسائل است و نمي گذاريم تکرار شود.

بصيرت در مورد آينده کاري امير قلعه نويي در سپاهان گفت: قلعه نويي به طور حتم در سپاهان ماندني است. کار او با سپاهان هنوز تمام نشده است. او اين توانايي را دارد که قهرمان آسيا شود و مي‌تواند اين مقام را با سپاهان بگيرد تا به کلکسيون افتخاراتش اضافه کند. ما با تقويت سپاهان براي فصل آينده مي توانيم به اين مقام برسيم.

 

دیدگاه‌ها