کد خبر : 44272 | 27 اردیبهشت 1390 ساعت 12:54 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل سایپا جوانمردانه بازی می‌کنیم

بصیرت: پارسال به نویدكیا جام ندادیم، امیدوارم جشن خوبی بگیرند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سال گذشته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانستیم به نویدکیا جام بدهیم و امیدوارم امسال جشن وزینی گرفته شود.

بصیرت: پارسال به نویدكیا جام ندادیم، امیدوارم جشن خوبی بگیرند

   مجيد بصيرت در مورد آخرين بازي سپاهان مقابل سايپا و اين شائبه که چون سپاهان ديگر انگيزه اي ندارد ممکن است از ياران اصلي خود استفاده نکند، اظهار داشت: با توجه به اين که تيم سايپا در شرايط حساسي قرار دارد و اگر اين بازي را به سپاهان ببازد ممکن است به ليگ دسته اول سقوط کند امير قلعه نويي تصميم دارد براي اينکه به تيم هاي ديگر جدول که آنها هم شرايط حساسي دارد، اجحافي نشود با تمام قوا مقابل سايپا قرار گيريم.

وي افزود: من يادم مي آيد در يک فصل من خودم کاپيتان تيم سپاهان بودم و بازي آخرمان مقابل سايپا بود و اگر اين بازي را واگذار مي کرديم بايد به ليگ دسته اول مي رفتيم. همان بازي سرمربي سايپا مايلي کهن بود و تيم سايپا نياز به امتياز نداشت اما آنها بازي جوانمردانه را انجام دادند و حتي يک گل هم به ما زدند اما در دقيقه 93 من توانستم گل بزنم و سپاهان از خطر سقوط فرار کند. اکنون شرايط برعکس شده و مجموعه سپاهان اميدوار است هر تيمي که شايسته است در ليگ برتر بماند و حقي پايمال نشود.

سرپرست تيم سپاهان در مورد گرفتن کاپ قهرماني در پايان بازي با سايپا گفت: من فقط اميدوارم که بعد از مسابقه جشن وزيني گرفته شود و همان طور که در اروپا و نقاط ديگر مشاهده مي کنيم که براي دريافت جام هيچ کسي در زمين نيست در کرج هم اين اتفاق رخ دهد. سال گذشته متاسفانه به دليل شلوغي زمين به هنگام برپايي جشن نتوانستيم جام را به کاپيتان تيم نويدکيا بدهم.

 

دیدگاه‌ها