کد خبر : 44349 | 28 اردیبهشت 1390 ساعت 12:08 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز: بعد از 33 هفته بدون استرس بازی می‌كنیم

آرتا منهاجی بازی تیمش برابر فولاد خوزستان را پر گل و جذاب پیش‌بینی کرد و گفت: در این بازی بدون استرس به میدان می رویم.

مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز: بعد از 33 هفته بدون استرس بازی می‌كنیم

  مربي تيم فوتبال شهرداري تبريز، با بيان اين که تيمش بعد از 33 هفته در بازي پاياني فصل، بدون استرس بازي خواهد کرد، درباره ديدار تيمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خط حمله فولاد جزو بهترين خطوط هجومي ليگ برتر است، ولي ما هم در شرايط خوبي به سر مي‌بريم و آمار گلزني ما نشان مي‌دهد که جايگاه ما در جدول بايد بالاتر از اين مي‌بود.

منهاجي در ادامه با بيان اين که فکر مي‌کند سرمربي هر دو تيم ، بازيکنانشان را با تفکر هجومي به ميدان مي‌فرستند، افزود: هر دو تيم با خيالي آسوده به ميدان مي‌آيند و پيش‌بيني مي‌کنم اين بازي بسيار پر گل و جذاب از آب در بيايد. از هواداران تيم هم مي خواهم با حضور در ورزشگاه و حمايت از ما، کمک کنند تا ليگ را به خوبي به پايان ببريم.

وي ادامه داد: مسعود همامي، در بازي برابر استيل آذين از ناحيه کتف آسيب ديد و بايد يک ماه استراحت کند، انصاريان و زين الخيري نيز سه اخطاره هستند و نمي‌توانند در برابر فولاد بازي کنند؛ ساير بازيکنان ما آماده بازي هستند و هيچ مشکلي وجود ندارد.

مربي تيم فوتبال شهرداري تبريز همچنين درباره پيروزي پر گل تيمش برابر استيل آذين در هفته سي و سوم ليگ برتر، خاطر نشان کرد: بازي برابر استيل آذين، شش امتياز داشت و حريف هم به دليل پيروزي روحيه بخش هفته گذشته‌اش برابر ملوان، با انگيزه زيادي روبروي ما قرار گرفته بود. تصور مي‌کنم گل اول ما، جريان بازي را تغيير داد و از آن لحظه به بعد استيل آذين براي جبران گل پيش کشيد و از آن‌جايي که ما هم براي اين شرايط برنامه داشتيم، توانستيم به يک پيروزي پر گل دست پيدا کنيم.

منهاجي همچنين درباره فصل دهم ليگ برتر فوتبال و نظرش در مورد اين فصل تصريح کرد: فصل سختي را سپري کرديم؛ سال اول حضور در ليگ برتر، هميشه براي تيم‌هاي تازه صعود کرده سخت است و من خوشحالم که توانستيم دين خود را به مردم تبريز ادا کنيم و در ليگ بمانيم. به خواست خدا، در فصل آينده تلاش مي‌کنيم با استفاده از تجارب اين فصل، عملکرد بهتر و موفق‌تري داشته باشيم.

وي در پايان با بيان اين که در حال حاضر فقط به صورت شفاهي با مسئولان باشگاه درباره ادامه همکاري در فصل آينده صحبت کرده است، درباره ادامه يا قطع همکاري‌اش با باشگاه شهرداري تبريز، گفت: قرارداد من با تيم تا پايان فصل جاري است و هنوز هيچ صحبت رسمي با باشگاه انجام نداده‌ام، ولي اگر به من پيشنهاد ادامه همکاري داده شود، قطعا مي‌پذيرم.

 
 

دیدگاه‌ها