کد خبر : 45086 | 07 خرداد 1390 ساعت 12:18 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت: سپاهان با قوای كامل به میدان می‌آید

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی فردا با آمادگی و قوای کامل مقابل پرسپولیس می‌ایستیم.

بصیرت: سپاهان با قوای كامل به میدان می‌آید

 مجيدبصيرت درباره بازي يکشنبه (فردا) دو تيم فوتبال پرسپوليس و سپاهان از مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي،گفت: شرايط حذفي بودن اين بازي ايجاب مي‌کند، دو تيم حاشيه امنيت نداشته و واقعا براي پيروزي تلاش کنند.

 وي افزود: سپاهان در ابتداي فصل موفقيت در سه جام پيش رويش را هدف‌گذاري کرد. خوشبختانه با قهرماني در ليگ برتر و صعود به مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، موفقيت در اين دو جام را بدست آورده‌ايم و مي‌خواهيم کارمان را با قهرماني در جام حذفي تکميل کنيم. لذا با آمادگي و قواي کامل به مصاف پرسپوليس خواهيم رفت. ما تنها احمد جمشيديان را به به خاطر مصدوميت در اختيار نداريم اما ساير نفرات مشکلي خاصي ندارند.

بصيرت در ارزيابي‌اش از تيم پرسپوليس گفت: پرسپوليس هميشه تيم بزرگ و قابل احترامي براي سپاهان بوده است. آنها کادر فني و بازيکنان خوب و هواداران پرشوري دارند. پيش از اين بازي هيچ تيمي از قبل برنده نيست و هر تيمي بهتر باشد پيروزي مسابقه فرداست.

 وي با اشاره به آمادگي بازيکنان تيمش ادامه داد: کادر فني ما با برنامه‌ريزي که براي حفظ قدرت بازيکنان و ريکاوري‌شان بعد از بازي‌ها انجام مي‌دهد شرايطي ايجاد کرد تا سپاهان براي مصاف با پرسپوليس خسته نباشد.

 بصيرت با بيان اينکه به هيچ وجه نگران برگزاري اين بازي حذفي در ورزشگاه آزادي و شرايط ميزباني پرسپوليس نيست، و اعتقاد بالايي به تيم داوري مسابقه فردا دارد، تصريح کرد: ما معتقديم داوران ايراني واقعا از داوران خارجي بهتر هستند. خوشحالم که تيم داوري محسن ترکي مسابقه فردا را قضاوت مي‌کند چرا که او از داوران بزرگ فوتبال ماست.

 
 

دیدگاه‌ها