کد خبر : 46892 | 01 تیر 1390 ساعت 10:35 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

رافینا: با بایرن تاریخ‌ساز و قهرمان اروپا می‌شویم

بازیکن تازه‌وارد و برزیلی بایرن‌مونیخ در اندیشه رسیدن به مقام قهرمانی اروپا با این تیم است.

رافینا: با بایرن تاریخ‌ساز و قهرمان اروپا می‌شویم

 رافينا گفت: با بايرن مي‌توانم به آرزوهاي بسياري که دارم، جامه عمل بپوشانم. بايرن تيمي است درجه اول که هميشه يک‌پاي قهرماني‌ها است.

 اين بازيکن اهل آمريکاي‌جنوبي که پيش‌تر سابقه حضور در شالکه را داشت، قرار است در پست دفاع راست باوارايي‌ها به بازي گرفته شود و از همکاري با کاپيتان فيليپ لام و يارانش خرسند است، افزود: من و لام در جناحين راست و چپ دفاع تمام توان خود را رو خواهيم کرد تا زوجي عالي بسازيم. همچنين کمک کنيم بايرن به افتخارات بيشمار زيادي برسد و در مونيخ تاريخ‌ساز شود.

 او در ارتباط با پيکارهاي ليگ قهرمانان اروپا نيز اظهار داشت: وقتي بازي نهايي اين جام در ورزشگاه خانگي ما برگزار خواهد شد، پس بايد کاري کرد تا به آن بازي رسيد و کسب جام کرد. منطقي است بارسايي‌ها بي‌شک اکنون يکي از بهترين تيم‌هاي تاريخ فوتبال جهان است. زيرا بازيکنان بسيار کاملي مانند چاوي، اينيستا و مسي را دارند.

 رافينا اضافه کرد: ولي باور دارم بايرن يا ديگر تيم‌هاي بزرگ مثل رئال، چلسي، منچستريونايتد يا ميلان نيز بخت دسترسي به مقام نخست جام را نيز دارد.

 وي سال گذشته را در کالچو ايتاليا همراه با اف.ث.جنووا سپري کرد. مونيخي‌ها براي انتقالش رقمي بالغ بر 5.3 ميليون يورو پرداخت کردند تا امکان امضا قراردادي 3 ساله با او را بيابند.

 

دیدگاه‌ها