کد خبر : 48462 | 20 تیر 1390 ساعت 16:56 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن از سوریه و برزیل جذب خواهیم کرد

موسوی:به دنبال بازیكن گامبااوزاكای ژاپن هستیم

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: دنبال بازیکن لیگ دسته دوم ژاپن نیستیم و بازیکن گامبا اوزاکی ژاپن را می‌خواهیم.

موسوی:به دنبال بازیكن گامبااوزاكای ژاپن هستیم

   ساسان موسوي در مورد جذب بازيکن برزيلي از جي ليگ دو اظهار داشت: مس کرمان به دنبال بازيکني از ليگ دسته دو ژاپن نبوده و اين مطلب به اشتباه در سايت باشگاه مس درج شد. پدرو بازيکني است که در تيم گامبا اوزاکي ژاپن در ليگ برتر اين تيم بازي مي‌کند اما به دليل اختلافش با سرمربي به صورت تنبيهي قرار بود به تيم توکيو در جي ليگ دو برود. اين بازيکن هم قرار است در اردوي ترکيه به جمع ما اضافه شود.

وي در مورد جدايي ادينهو از مس کرمان گفت: او بازيکن خوبي بود و اگر در ايران مي‌ماند جذبش مي‌کرديم اما با الشارجه امارات قرارداد خوبي بست و از جمع ما شد. در روزهاي آينده يک مهاجم از سوريه و يک مهاجم از برزيل به اردوي مس مي‌آيند و در صورت تاييد فني در ترکيه با آنها قرارداد امضا خواهيم کرد و همراه ما به ايران خواهند آمد.

سرپرست تيم مس در مورد وضعيت اردو در ترکيه گفت: تمرينات خوبي را انجام داده‌ايم و در برخي روزها سه نوبت تمرين کرده‌ايم. فردا يک بازي دوستانه با يک تيم ليگ دسته اولي ترکيه‌ برگزار خواهيم کرد و روز شنبه نيز دومين بازي تدارکاتي خود را برابر يک تيم ترکيه‌اي ديگر انجام خواهيم داد. يکشنبه آينده نيز به ايران بازمي‌گرديم.

 

دیدگاه‌ها