کد خبر : 49971 | 08 مرداد 1390 ساعت 12:50 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت:استقلال تیم قابل احترامی است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان امسال هم شخصیت قهرمانی دارد و مدعی اول این عنوان است.

بصیرت:استقلال تیم قابل احترامی است

  مجيد بصيرت در مورد وضعيت سپاهان در آستانه شروع ليگ برتر اظهار داشت: شرايط خوبي داريم و با اضافه شدن سيد جلال حسيني و عمادرضا کامل تر شديم. حسيني از امروز در تمرينات شرکت مي کند و عمادرضا هم چون با تيم ملي عراق تمرين کرده به لحاظ بدني وضعيت خوبي دارد و به بازي اول مقابل استقلال مي رسد.

وي در خصوص وضعيت خسرو حيدري و اينکه گفته مي شود باشگاه سپاهان براي جوسازي در آستانه بازي با استقلال اين بحث را باز کرده، عنوان کرد: در اين باره حرفي نمي زنم و اين مسائل مربوط به مديريت باشگاه است و زياد هم در جريان نيستم. حواس من بيشتر به بازيکنان خودمان است. خسرو حيدري بازيکن خوبي است و جايش هم در تمرينات سپاهان خالي است اما جايگزين خوبي هم داريم.

سرپرست تيم سپاهان درباره ديدار چهارشنبه شب هفته جاري با استقلال تصريح کرد: هميشه بازي هاي اين دو تيم جذاب بوده است اما قبل از مسابقه حرفي نمي زنم. استقلال تيم قابل احترامي است و بازيکنان و کادرفني قوي دارد. سپاهان هميشه شخصيت قهرماني دارد. کار دشواري داريم اما سپاهان امسال هم مدعي اول قهرماني است و حتي تيم را براي قهرماني در آسيا بسته ايم.

بصيرت در مورد تقدير از بازيکنان فصل گذشته سپاهان که در استقلال حضور دارند، گفت: باشگاه سپاهان هميشه تقدير را در دستور کار خود دارد. اين يک کار حرفه اي است و اميدوارم ساير باشگاه هم اين کار را انجام دهند.

 

دیدگاه‌ها