کد خبر : 973979 | 08 خرداد 1391 ساعت 18:35 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریسچیتو از تیم ملی ایتالیا خط خورد

بازیکن ملی پوش ایتالیا که در زنیت روسیه توپ می‌زند، به دلیل احتمال دست داشتن در تبانی‌های فوتبال از فهرست این تیم برای یورو 2012 کنار گذاشته شد.

کریسچیتو از تیم ملی ایتالیا خط خورد
دیمیتریو آلبرتینی نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده دومنیکو کریسچیتو نمی‌تواند در یورو 2012 برای تیم ملی ایتالیا به میدان برود.
این تصمیم پس از آن گرفته شد که بازیکن باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه در ارتباط با شرط بندی و تبانی در فوتبال ایتالیا دستگیر شد. در همین خصوص پلیس ایتالیا در ساعت 6.25 دقیقه صبح امروز به کمپ تیم‌های ملی ایتالیا واقع در کاورچیانو فلورانس رفت و وسایل شخصی وی را مورد بازبینی قرار داد.
با این حال کریسچیتو بی گناهی خود در این خصوص را اعلام کرده ولی در هر حال وی نمی‌تواند تابستان جاری برای آتزوری به میدان برود.
دیمیتریو آلبرتینی در این مورد گفت: کریسچیتو نمی‌تواند در بازی‌های یورو 2012 برای ایتالیا به میدان برود. او قصد دارد به مشکلات شخصی خود رسیدگی کند. او از اینکه خودش را در این شرایط می‌بیند ناراحت است و اعلام کرده هیچ کار خلاف قانونی انجام نداده است. چزاره پرندلی، سرمربی تیم ملی در مورد این موضوع با وی صحبت کرده است. او پس از آن با چند وکیل و سپس با من صحبت کرد. همه ما از این اتفاق‌ها ناراحت و نا امید هستیم.

دیدگاه‌ها