کد خبر : 975254 | 20 خرداد 1391 ساعت 11:05 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

غدیری و انتقاد از بازار نقل و انتقالات دسته یک

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: وضعیت در لیگ دسته اول فوتبال کشور به گونه‌ای شده که دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم 120 میلیون تومان می‌خواهد.

غدیری و انتقاد از بازار نقل و انتقالات دسته یک

جمشید غدیری اظهار کرد: شاکله تیمی را که در دو فصل قبل در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور سوم شد و با کمترین اختلاف امتیازی ممکن به لیگ برتر دست نیافت را تشکیل دادیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ابراز داشت: نمی‌دانیم امسال چه وضعیتی پیش آمده که بیشتر بازیکنان لیگ برتری خواهان حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور شده‌اند و به همین خاطر قیمت‌ها در این مقطع از فوتبال کشور بالا رفته است.
غدیری با ابراز این سخن که دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور مبلغ 120 تا 150 میلیون تومان می‌خواهد تصریح کرد: متاسفانه اوضاع به گونه‌ای شده که وقتی دست روی بازیکنی می‌گذاری قبل از هر چیز برای خودش نرخ 120 میلیون تومانی تعیین می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: وضعیت فوتبال به گونه‌ای شده که تیم‌های کمتر برخوردار ولی دارای استعداد دچار ضرر و زیان می‌شوند و مسئولان باید برای این قضیه فکری کنند چرا که این اپیدمی از لیگ برتر به لیگ دسته اول کشور نیز سرایت کرده است.
غدیری با بیان این‌که در این میان نمی‌دانیم تکلیف تیم‌هایی مانند شهرداری که تنها هدفشان کمک به فوتبال کشور بوده چه خواهد شد، تصریح کرد: مدیران شهرداری یاسوج و شورای شهر با همه توان درصدد تیمداری و خدمت به جوانان هستند که باید سایر مسئولان استانی نیز به احترام این مردم و جوانان از تیم شهرداری حمایت کنند.
وی این تیم را آبروی ورزش استان دانست و گفت: چه شب‌ها که جوانان استان و شهر یاسوج به عشق موفقیت شهرداری به سر می‌کنند و روزها که در هر کوی و برزن از موفقیت این تیم سخن به میان می‌آورند که این وظیفه مسئولان استانی را چند برابر می‌کند.
غدیری از آغاز تمرینات این تیم نیز گفت و افزود: تمرینات از امروز 20 خردادماه در زمین چمن صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها