کد خبر : 1565759 | 11 آبان 1397 ساعت 20:27 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی در تمرین خوب پنالتی می گیرد؛

دست نشان: نگرانی من لیگ است، نه حذف مقابل سپاهان

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می گوید اگر دروازه بانش را تعویض نمی کرد، بعدا افسوس می خورد که چرا این کار را نکرده است.

دست نشان: نگرانی من لیگ است، نه حذف مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست‌نشان بعد از حذف تیم مس کرمان در جام حذفی در ضربات پنالتی، درباره شکست تیمش مقابل سپاهان در ماراتن پنالتی ها گفت: از بازیکنانم بابت ارائه این کیفیت ممنونم. مردم کرمان نشان دادند چقدر به تیم شهرشان تعصب دارند. بازی سنگینی بود. برابر تیم بزرگی قرار گرفته بودیم. بازیکنانم خیلی خوب کار کردند. اجازه ندادیم تا مهاجمان سپاهان کار خاصی بکنند. همه بازیکنان بزرگ سپاهان را خنثی کردیم.

 

وی ادامه داد: اگر بدشانس نبودیم پیروز میدان در طول جریان بازی می‌شدیم. به بازیکنانم می‌گویم که درود به شرافتتان که تا این حد خوب بودید و توانستید تیم مدعی قهرمانی را ۱۲۰ دقیقه مهار کنید.

 

سرمربی مس کرمان در مورد شکست در ضربات پنالتی توضیح داد: متاسفانه در پنالتی شکست خوردیم. دیدید که نیازمند دروازه‌بان آنها هم فقط یک توپ گرفت. اسلامی در پنالتی‌گیری دروازه‌بان خوبی است. شهدادنژاد خیلی خوب امروز کار کرد. از شهدادنژاد و اسلامی تشکر می‌کنم. شانس در پنالتی زدن خیلی مهم است.


او درباره پنالتی زدن اسلامی که در نهایت منجر به حذف تیمش از گردونه رقابت‌ها شد، گفت: مهدی اسلامی در تمرینات، ‌ضربات پنالتی را خوب می‌زند و پنالتی‌گیر هم هست. فوتبال ریسک است. اگر این کار را نمی‌کردم شاید می‌گفتم که کاش این تعویض را می‌کردم. به هرحال قسمت نشد. پنالتی‌ها را ببینید. اسلامی جهت چندین پنالتی را خیلی خوب تشخیص داد. نگرانی من در لیگ یک است و مهم بازی با مس رفسنجان است. در یک راهی قرار گرفته‌ایم که مجبور به ادامه آن هستیم. باید افتخار برای مردم کرمان ایجاد کنیم.

دیدگاه‌ها