کد خبر : 1612591 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 16:41 | 407 بازدید | 0 دیدگاه

امضای زوری از هیات‌های کشتی!

برخی مدیران کل ورزش استان‌ها روسای هیات های کشتی را تحت فشار قرار داده اند تا برای انتخابات پیش روی فدراسیون نامه ای را در جهت حمایت از یک کاندیدای خاص امضا کنند.

امضای زوری از هیات‌های کشتی!

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، زمان انتخابات فدراسیون کشتی درحالی هنوز از سوی وزارت ورزش مشخص نشده که تلاش کاندیداهای اصلی و مدعی ریاست از چند ماه قبل برای جلب آرای اعضای مجمع آغاز شده و همچنان برخی کاندیداها در رفت و آمد به استان‌ها هستند تا بتوانند نظر روسای هیات‌ها و اعضای مجمع را جلب کنند.

 

سفر به استان‌ها و «لابی» با اعضای مجمع روال عادی و معمولی است که تقریباً در تمام فدراسیون‌ها صورت می‌گیرد و مدعیان ریاست برای گرفتن رای مجمع رایزنی‌های خاص خودشان را انجام می‌دهند تا بتواند بر صندلی ریاست تکیه بزنند.

 

فدراسیون کشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مدعیان ریاست تلاششان را از چند ماه قبل آغاز کردند تا بتوانند گوی سبقت را از رقیبان بربایند. در این میان هر کدام از شگردهای خاصی برای گرفتن رای اعضای مجمع استفاده می‌کنند.

 

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی که مسئولیت مهمی در ورزش داشته در اقدامی عجیب و به طور غیرمستقیم مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها را مامور کرده تا نظر و رای مثبت روسای هیات‌های کشتی را برای حمایت از وی بگیرد.

 

برخی مدیران کل هم که منصوب وزارت ورزش هستند و طبیعتاً از برخی معاونان وزیر حرف شنوی دارند، روسای هیات‌های کشتی را مجبور به امضا نامه‌ای می‌کنند که در حمایت از یک کاندیدای خاص فدراسیون کشتی تنظیم شده است.

 

این در حالی است که برخی روسای هیات‌ها راضی به امضا این نامه نمی‌شوند اما با فشاری که از سوی مقام «بالادستی» به آنها وارد می‌شود به ناچار نامه حمایت از کاندیدای خاص را امضا می‌کنند.

 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان بارها تاکید کرده است که در انتخابات فدراسیون‌ها از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنند اما ظاهراً دور از چشم وزیر برخی مسئولان این وزارتخانه از ارتباطشان با استان‌ها سوء استفاده کرده‌اند و مدیران کل را تحت فشار قرار داده‌اند تا به یکی از کاندیداهای فدراسیون کشتی رای بدهند. این کاندیدا هم ارتباط خوبی با استان‌ها داشته است.

 

وزیر ورزش اگر می‌خواهد شائبه دخالت این وزارتخانه در انتخابات فدراسیون کشتی و حمایت از یک کاندیدای خاص را از بین ببرد باید به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد برخی مدیران کل روسای هیات‌ها را تحت فشار بگذارند و به نفع یک کاندیدای خاص «امضا زوری» بگیرند.

دیدگاه‌ها